Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:13:05 GMT

برگزاری هیئت‌های انصار المهدی (عج) حضوری و مجازی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۲۹۰۰

برگزاری هیئت‌های انصار المهدی (عج) حضوری و مجازی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی جهانبازی مسئول دبیرخانه هیئت‌های دانش آموزی انصارالمهدی (عج) در آستانه ماه محرم و مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: هیئتهای دانش‌آموزی انصار المهدی (عج) همه ساله با حال و هوای خاص دانش‌آموزی در سراسر کشور برگزار می‌شود امسال نیز با توجه به این شرایط خاص بیماری کرونا هیئت انصارالمهدی با اجرای دستور العمل‌های بهداشتی ویژه دانش‌آموزان در اکثر استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امسال نیز اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان سبد برنامه‌های محتوایی برای دانش آموزان در ایام در نظر گرفته است.

مجموعه ۷ جلدی کتب ره نامه

جهانبازی با اشاره به مجموعه ۷ جلدی کتب ره نامه خاطرنشان کرد: مجموعه کتب ره نامه به منظور مدلسازی تربیتی هیئت دانش آموزی و آموزش آداب هیئت داری نگارش شده، عناوین این مجموعه ۷ جلدی شامل کارکردهای تربیتی، تشکیلاتی و اجتماعی هیئت، موانع و گره‌های ذهنی تأسیس و برگزاری هیئت، شاخصه‌های هیئت دانش آموزی، ساختار تشکیلاتی هیئت دانش آموزی، هیئت و کادر سازی، نقش مربی در هیئت دانش آموزی و عوامل عدم رشد و پیشرفت هیئت می‌باشد و و در اختیار دانش آموزان قراردارد.

نوجوانیم و قوی، مرد همین میدانیم

وی گفت: رونمایی از شعار مشترک هیئات انصارالمهدی کشور از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه می‌باشد که پس از برگزاری فراخوان کشور تعداد بسیار زیادی از دانش آموزان، مربیان و کادر اتحادیه اقدام به ارسال شعار برای محرم امسال نمودند و پس از بررسی در دبیرخانه این هیئت نوجوانیم و قوی مرد همین میدانیم (پسران) و نوجوانیم و قوی، زینب این میدانیم (دختران) انتخاب شد

ارسال اقلام هویت بخش هیئت

جهانبازی خاطرنشان کرد: اقلام هویت بخش هیوت های دانش آموزی شامل سربند با شعار نحن انصارالمهدی، پیکسل با طرح خادم الحسین و کتیبه منقش به تصویر مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی و با شعار نوجوانیم و قوی مرد این میدانیم آماده شده و برای تمامی هیئات انصارالمهدی در سراسر کشور ارسال شده است.

رونمایی از سایت هیئت انصارالمهدی (عج) با نام انصاری‌ها

مسئول دبیرخانه هیئت‌های دانش آموزی انصارالمهدی (عج) گفت: سایت هیئت انصارالمهدی با نام انصاری‌ها به نشانی ansariha.ir نیز مرجع آموزش، تبلیغات، گزارش هیئات انصارالمهدی کشور، ارائه بسته‌های محتوایی (شعر و سبک و سخنرانی متناسب با ذائقه نوجوان) می‌باشد که نوجوانان علاقه مند می‌توانند با مراجعه به این سایت بسته‌های محتوایی منایب هیئت‌های دانش آموزی را دریافت کنند

گفتنی است هم اکنون ۱۴ هزار آموزشگاه متوسطه دوره اول و دوم در کشور تحت پوشش برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان هستند.

کد خبر 5277666 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری قاسم سلیمانی هیات مذهبی مقام معظم رهبری شورای شهر تهران شهرداری تهران علیرضا زاکانی وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا مهدی چمران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراسم تحلیف قوه قضاییه کیفیت هوای تهران غلامحسین محسنی اژه ای ماه محرم انتخاب شهردار تهران میراث فرهنگی هیئت دانش آموزی دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد