Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مذاکره‌کننده صنعا و سخنگوی انصارالله یمن به المیادین گفت: ما با هیئت عمانی برای حل پرونده انسانی به توافق رسیدیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، محمد عبد السلام، سخنگوی انصارالله یمن گفت: مذاکره با سعودی‌ها طبق قواعد احترام متقابل در جریان است. با طرف سعودی در ارتباط مستمر هستیم و این مساله تحت شرایط سیاسی و منطقه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالسلام تصریح کرد: ما با آمریکایی‌ها درباره هیچ طرحی به توافق نرسیدیم و تنها با طرف عمانی به توافقاتی رسیدیم. 

سخنگوی انصارالله یمن تاکید کرد: اگر آمریکایی‌ها در مأرب خواهان صلح هستند ابتکار عمل ما مطرح است. نگرانی آمریکا در قبال نبرد مأرب دال بر اهمیت آن است.

عبدالسلام تصریح کرد: آمریکایی‌ها تا زمانی که جنگ بین یمنی‌ها باشد خواهان ادامه جنگ هستند. عربستان و واشنگتن تحریک‌کنندگان در مأرب بدون اهمیت دادن به بخش انسانی هستند.

او خاطرنشان کرد: تمایل کشورهای ائتلاف دشمن را برای صلح شاهد نیستیم و ابتکار عمل ما همچنان در دست طرف عمانی است. طرح ما در انتظار موافقت طرف مقابل است. این طرح شامل توافق بر سر آزادی همه اسیران در مأرب و پرداخت غرامت به متضرران است. ما بر سر اداره مأرب توسط مردمش بدون در حاشیه گذاشتن هیچ طرفی توافق کردیم.

رئیس هیئت مذاکره‌کننده یمن گفت: ما همچنین به راه حلی درباره صیانت از لوله‌های کشتی صافر رسیدیم.

او در ادامه عنوان کرد: حضور ما در مراسم انتصاب رئیس‌جمهوری ایران به عنوان نمایندگانی از جمهوری یمن بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد فلاح شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در بازدید از غرفه مازندران در ایران اکس پو۲۰۲۴ با اشاره به اینکه در سال گذشته بیشترین رشد صادرات ایران به عمان رخ داده و این تجارت رشد ۵۲ درصدی در صادرات را تجربه کرده است، تصریح کرد: در سال‌جاری حجم تجارت ایران به عمان به دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون دلار رسیده است که در بین ۱۵ کشور همسایه رتبه هشتم را کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل‌های مناسبی در بخش شیلات و کشاورزی دارد، تصریح کرد: پرورش ماهی و میگو در قفس که در مازندران از جمله اولویت هاست بازار خوبی در عمان دارد و نیز صیفی جات مازندران در این استان مشتری‌ها خوبی دارند.

فلاح از افزایش تبادلات تجاری مازندران و عمان خبر داد و افزود: یک هیأت اقتصادی در سال گذشته از مازندران در عمان حضور یافت و امیدواریم با تجدید این دیدارها، بتوانیم زمینه‌های توسعه اقتصادی را فراهم کنیم.

رایزن بازرگانی ایران در کشور عمان با تاکید بر اینکه گردشگری در ایران مورد توجه عمانی‌ها است، افزود: عمانی‌ها ایران را به شیراز و کلاردشت می‌شناسند و تمایل به این دو شهر دارند از این رو ضرورت دارد شرکت‌های گردشگری مازندران برای حضور گردشگران عمانی برنامه ریزی مناسبی انجام دهند.

فلاح با بیان اینکه خط پروازی مستقیم مسقط به رامسر که در سال گذشته دایر شده و امروز متوقف شده است می‌تواند مجدداً راه اندازی شود، بر توسعه تبادلات گردشگری عمان و مازندران تاکید کرد.

کد خبر 6094729

دیگر خبرها

  • هرمزگان پیشتاز در ابتکار و تحول قضائی
  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • آکسیوس: توافق حماس و اسرائیل تنها امید بایدن است
  • محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین