Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@02:25:45 GMT

سنجش بیش از ۱۴ هزار نوآموز کردستانی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۳۲۲۰

سنجش بیش از ۱۴ هزار نوآموز کردستانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، خلیل رنجبر رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: ارزیابی نوآموزان بدو ورود به دبستان در پایگاه‌های سنجش استان در زمینه پوشش سنجش جزو ۵ استان برتر کشور قرار گرفته است.

اوافزود: ۱۷ پایگاه سنجش در استان از تیرماه امسال شروع به فعالیت کرده اند که در این مدت، ۱۹ هزار نفر در سامانه نوبت گیری ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر با بیان اینکه تا کنون از این تعداد نوآموز، ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر مورد ارزیابی قرار گرفته اند افزود: ۴۸ درصد از کل جمعیت کلاس اولی‌ها مورد ارزیابی قرارگرفته و نتایج آنان در سامانه سنجش ثبت شده است و سایر نوآموزان نوبت گیری شده تا پایان شهریورماه امسال مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه اجرای برنامه سنجش در راستای غربالگری نوآموزان با هدف جایدهی درست در نظام آموزشی، شناخت مشکلات جسمی دانش آموزان به منظور تشخیص به موقع نارسایی‌های جسمانی، اختلالات روانی و رفتاری نوآموزان است گفت: مداخله به هنگام و ارائه خدمات مورد نیاز و آماده سازی دانش آموزان برای آموزش رسمی از دیگر ضرورت‌های اجرای این برنامه می‌باشد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان افزود: هدف اصلی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، تشخیص جایگاه دقیق آموزشی کودکان برای استفاده از خدمات آموزشی متناسب با استعداد‌ها و توانمندی‌های کودکان و همچنین جلوگیری از افت تحصیلی دانش است.

رنجبر گفت: کلیه عوامل اجرایی شاغل در پایگاه‌های سنجش به دلیل حساسیت موضوع و ارتباط مستقیم با نوآموزان و والدین آنان واکسینه شده اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد

ایسنا/کردستان شناگر توانمند کردستانی، مدال های رنگارنگ رقابت های قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در رده جوانان را درو و یک رکورد ملی را به نام خود ثبت کرد.

رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا ‌عبدالباسط فلاحی، شناگر شایسته‌ کردستانی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

‌این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • معرفی شاخص های کلیدی برای سنجش اکوسیستم فناوری و نوآوری
  • ۶ شاخص کلیدی برای سنجش اکوسیستم‌های نوآوری
  • دیگر نیازی به نمونه خون نیست/ ابداع فناوری سنجش اکسیژن در تنفس 
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • والدین دارای نوآموز بخوانند
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد