Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام مشکل گشا نایب رئیس هیأت ورزش همگانی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: تجهیز و آماده سازی ایستگاه ورزش روزانه با شهرداری و تأمین نیروی انسانی با هیأت ورزش همگانی است.

او بیان کرد: ابتلا به کرونا در ورزش همگانی با توجه به فضای باز و فاصله اجتماعی تقریباً صفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نایب رئیس هیأت ورزش همگانی استان اصفهان ادامه داد: به‌رغم نقشی که ورزش در پیشگیری از کرونا و تقویت بدن در برابر بیماری دارد و دانشمندان جهان بر این موضوع اذعان دارند، اما انجام ورزش در استان و کشور بسیار کمرنگ شده است.

مشکل گشا تصریح کرد: اولین اتفاق پیک پنجم کرونا تعطیلی ایستگاه‌های ورزشی روزانه بود که برخلاف دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

او گفت: طبق اصل دوم قانون اساسی، دولت موظف است که با تمام قوای خود نسبت به توسعه تربیت بدنی برای همه اقشار و سطوح اقدام کند. موضـوع ورزش تربیتی یک بحث چند بعدی است، با اجرای طرح‌های ورزش روزانه می‌توان به توسعه رایگان ورزش بپردازد، زیرا افراد توانمند در بهترین باشگاه با بهترین امکانات ورزش می‌کنند، اما برای اقشاری که نمی‌توانند هزینه کنند و می‌خواهند از ورزش رایگان استفاده کنند بهترین گزینه ورزش همگانی است.

نایب رئیس هیأت ورزش همگانی اصفهان درباره وضعیت ایستگاه‌ها گفت: زیرساخت‌ها و فضایی که در آن ورزش روزانه اجرا می‌شود امکانات واقعاً بدی دارد. بعضاً اگر پای درد دل برخی از مربی‌ها بنشینیم از تامین حداقل‌ها گلایه دارند، حداقل‌هایی مانند تجهیز ایستگاه به چادر برای بانوان و یک سیستم صوتی برای پخش موسیقی.

مشکل گشا ادامه داد: بسیاری از مربیان به روز نیستند و نیاز به دوره‌های آموزشی و به‌روزرسانی دارند که این اتفاق تحقق نمی‌شود و این امر در کیفیت این ورزش بسیار تاثیرگذار است.

او راجع به افزایش مشارکت گفت: فدراسیون از سه سیاست برای افزایش مشارکت استفاده می‌کند، اولین سیاست بازاریابی، آگاهی دادن و بالا بردن اطلاعات است، دومین سیاست حمایت طلبی است که سعی می‌کنیم اطلاعات مسئولان را نسبت به ورزش بالا ببریم و آخرین سیاست ظرفیت سازی است که در آن از ظرفیت دستگاه‌های دیگر استفاده می‌کنیم.

نایب رئیس هیأت ورزش همگانی اصفهان در پایان گفت: برای داشتن جامعه‌ای سالم از نظر روحی و اجتماعی هیچ راه چاره‌ای جز ترویج و توسعه ورزش همگانی وجود ندارد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ورزش همگانی توسعه تربیت بدنی ورزش همگانی ورزش روزانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تکمیل طرحهای نیمه تمام جزو اولویتهاست،گفت: با جذب یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

قهرمان رحمانی، با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و هشت پروژه نیمه تمام می توان گام مؤثری در توسعه فضاهای آموزشی استان برداشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی افزود: ظرفیتهای بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد.

پیام صدقی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

در این مراسم پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق قدردانی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود