Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: مردم از درخواست بدون تجویز سی تی اسکن خودداری کنند زیرا انجام بی مورد سی تی اسکن  موجب جذب اشعه‌های مضر به بدن می‌شود.

دکتر حسین فرشیدی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در شبانه روز گذشته ۱۷ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۸۴۳ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  با بستری شدن ۳۲۷ نفر دیگر در شبانه روز گذشته، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۲۶۵ نفر رسید، اظهار کرد: اکنون ۱۴۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند، حال ۳۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

فرشیدی با اشاره به انتظار طولانی مردم در بیمارستان برای انجام سی تی اسکن، خاطرنشان کرد: با افزایش بیماران مبتلا به کووید درخواست سی تی اسکن هم بیشتر می‌شود که یکی از دلایل آن درخواست‌های بدون تجویز پزشک است.

وی ادامه داد: مردم از درخواست بدون تجویز سی تی اسکن خودداری کنند زیرا انجام بی مورد سی تی اسکن  موجب جذب اشعه‌های مضر به بدن می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: در حال حاضر در شهرستان بندرعباس ۷ دستگاه، میناب ۲ و شهرستان‌های رودان، جاسک، قشم، بستک، بندرلنگه و پارسیان هر کدام یک دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان‌ها وجود دارد.

فرشیدی در پایان اضافه کرد: در طول بحران بیماری کووید ۵ دستگاه سی تی اسکن به دستگاه‌های استان اضافه شده است و ۳ دستگاه هم خریداری شده که در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه و حاجی آباد راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

کد خبر 6093769

دیگر خبرها

  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد