Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد مهدی تندگویان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران آن حضرت، تاکید کرد: «با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری مراسم عزاداری در کشور با رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا در محرم سال جاری، مقتضی است ضمن استفاده از ظرفیت خانه‌های جوانان به عنوان خانه‌های حافظان سلامت عزاداران، با همکاری سازمان های مردم نهاد جوانان نسبت به برگزاری پویش جوانان مدافع سلامت عزاداران اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش ایرنا، محرم سال ۱۳۹۹ تشکل‌های جوانان با راه‌اندازی پویش  «جوانان حافظان سلامت عزاداران»  به عنوان مجریان پروتکل‌های بهداشتی با هدف حفظ سلامت عزاداران مراسم محرم را برگزار و خانه‌های جوان سراسر کشور به عنوان پایگاه‌های عزاداری محرم محل جمع‌آوری اقلام بهداشتی (به عنوان نذر سلامتی) همچون ماسک و دستکش و... شد؛ که توسط تشکل‌های جوانان در مناطق هدف نظیر مناطق محروم و حاشیه‌نشین و بیمارستان‌ها توزیع شد.

برچسب‌ها محرم 1400 سازمان های مردم نهاد محمدمهدی تندگویان پروندهٔ خبری کرونا و آیین های محرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محرم 1400 سازمان های مردم نهاد محمدمهدی تندگویان محرم 1400 سازمان های مردم نهاد محمدمهدی تندگویان سلامت عزاداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت

وی با اشاره به دیگر پویش های این شبکه در سال جاری گفت: از ابتدای سال پویش های مختلف همچون پویش برای روز قدس و ... برگزار کردیم و تلاش می کنیم تا مخاطب همیشه همراه ما باشد. ضمن اینکه تعداد آثار ارسالی برای پویش ها بسیار قابل توجه است. 

مدیر فضای مجازی با تاکید بر برپایی پویش «یک جمله زیبا به آموزگارم» عنوان کرد: با وجود اینکه تنها چند روز از برگزاری پویش گذشته اما اقبال مردم بسیار خوب بوده و آثار ارسالی نشان می دهد مردم همیشه به مقام شامخ معلم توجه می کنند و برایشان ارزشمند است. از سوی دیگر بستر دریافت آثار ارسالی مردم در پایگاه مجازی رادیو سلامت فراهم شده که مرتب و به موقع رصد و بهینه سازی می شود تا شرکت کنندگان بدون کوچکترین مشکل آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: فایل های صوتی ارسال شده به این پویش در برنامه زنگ تفریح و تصاویر ارسالی در رادیو نمای سلامت پخش می شود. این پویش به منظور تشکر و قدردانی از مقام آموزگاران که نقش بسزایی در تربیت نسل آینده دارند در فضای مجازی رادیو سلامت برپا شده است.

دیگر خبرها

  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد