Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق معتمدیان اظهار کرد: رئیس جمهور روز دوشنبه در تماسی تلفنی دستور ویژه برای رسیدگی به مشکلات و چالش‌های حوزه درمان بیماران کرونایی مشهد و استان خراسان رضوی را صادر کرد.

وی با بیان این‌که هیئت عالی‌رتبه وزارت بهداشت تاکنون بازدیدهای میدانی از مراکز درمانی استان داشته است، افزود: امروز نیز ۲ تن از معاونان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مشهد سفر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام ورودی‌های استان خراسان رضوی بر روی خودروهای غیربومی بسته شده است و کسانی که اصرار بر ورود به استان را داشته باشند علاوه بر اعمال جریمه یک میلیون تومانی، بازگردانده خواهند شد.

وی ادامه داد: قبل از اعمال محدودیت‌ها در هفته، حدود هزار و ۳۰۰ پرواز به مشهد انجام می‌شد و روزانه ۷۰ رام قطار و سه هزار دستگاه اتوبوس مسافران را بین دیگر نقاط کشور و مشهد جابه‌جا می‌کردند که این میزان اکنون کاهش قابل توجهی یافته است.

معتمدیان گفت: خوشبختانه با اعمال محدودیت‌ها، ترددها کاهش یافته و هم‌اکنون میزان ظرفیت اشغال تخت در هتل‌ها به ۴۰ درصد رسیده است که این میزان در روزهای آینده کمتر نیز خواهد شد تا بتوان مدیریت و کنترل بیماری کرونا در شهر مشهد را به دست گرفت.

کد خبر 5278221

منبع: مهر

کلیدواژه: منع تردد جریمه رانندگی خراسان رضوی وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر شورای شهر آمار کرونا مراسم عزاداری شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست