Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر از تولید بسته استاندارد پیشگیری از اعتیاد برای کودکان و نوجوانان مراکز اصلاح و تربیت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر از تولید بسته استاندارد پیشگیری از اعتیاد برای کودکان و نوجوانان مراکز اصلاح و تربیت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدمهدی اسماعیلی در این رابطه گفت: برای اولین بار، با همکاری و حمایت یونیسف، سازمان زندان‌ها و مراکز تأمینی و تربیتی و جمعی از اساتید متخصص دانشگاه در حوزه‌های روانشناسی بالینی، مددکاری، پزشکی اجتماعی، جامعه‌شناسی و… آغاز مراحل تولید بسته استاندارد پیشگیری از اعتیاد برای کودکان و نوجوانان مراکز اصلاح و تربیت کلید خورد.

وی افزود: در این خصوص کارگروه علمی و اجرایی با مسئولیت اداره کل فرهنگی پیشگیری ستاد تشکیل شده و نقطه ثقل کارگروه تولید یک بسته استاندارد پیشگیری مخصوص افراد یادشده خواهد بود.

مدیرکل فرهنگی پیشگیری ستاد بیان داشت: کودکان و نوجوانان مقیم در مراکز اصلاح و تربیت بین ۱ تا ۹ ماه حضور دارند و این فرصتی بسیار مغتنم برای آموزش و جامعه‌پذیر نمودن آنهاست؛ چراکه اغلب این افراد کاندید مصرف موادمخدر بوده، تجربه مصرف داشته یا در معرض مصرف موادمخدر و زندگی در محیط‌های پرخطر هستند، از همین رو آموزش و پایش این افراد در سالم‌سازی جامعه و تأمین آینده روشن برای آنان، نقش بسزایی دارد.

اسماعیلی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده با همراهی یکی از اساتید بین المللی این بسته آموزشی در حوزه‌های ارتقای توانمندی، مهارت‌های زندگی و شیوه‌های فرزندپروری تا پایان سال ۱۴۰۰ تولید خواهد شد.

کودکان و نوجوانان مدیرکل فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر یشگیری از اعتیاد
نوشته‌های مشابه
نگهداری قاچاقچیان مواد مخدر در اردوگاه‌های سخت
فراخوان ملّی «ایده‌های خلاق برای کنترل آسیب‌های اجتماعی» برگزار می‌شود
مبارزه با مواد مخدر محور دیدار مقامات ازبکستان و مرکز هماهنگی آسیای مرکزی
۲۰۲۰؛ رکورد تازه مرگ و میر ناشی از مصرف مواد مخدر در آمریکا
بی‌حوصلگی، چراغ سبز اعتیاد برای نوجوانان
ثبت دیدگاه

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اصلاح اعتیاد کودک روانشاسی مدیرکل فرهنگی پیشگیری ستاد تولید بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان