Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از حضور ۱۰۰ نفر از اعضای کادر پزشکی و پرستاری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کمک به درمان بیماران کرونایی در شرق استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی عصر امروز در جمع اعضای کادر درمان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: وضعیت کرونا در گلستان بسیار بحرانی است و ما همه ظرفیت خود را برای کمک به کادر درمان و مردم وارد میدان کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در مرحله نخست تعداد 50 نفر از پزشکان و پرستاران نیروی زمینی سپاه به منظور کمک به کادر درمان استان گلستان وارد شهرستان گنبدکاووس شدند تا بتوانند به بیماران شرق استان خدمات رسانی کنند.

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان افزود: با توجه بحرانی شدن شرایط استان و در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در زمینه احداث بیمارستان صحرایی، امروز در شهرستان گنبد کاووس، پزشکان و پرستاران نیروی زمینی سپاه مأمور شده‌اند که به کادر درمان کمک کنند.

افتتاح بیمارستان صحرایی سپاه در گنبدکاووس؛ نیروی زمینی سپاه به کمک بیماران کرونایی در استان گلستان آمدفرمانده سپاه استان گلستان: رسانه‌ها با روحیه جهادی، مطالبه‌گری از مسئولان را ادامه دهنداعلام آمادگی سپاه گیلان برای سرعت‌بخشی در روند واکسیناسیون/ آماده واکسینه‌کردن 2 میلیون نفر در 20 روز هستیم

وی خطاب به کادر درمانی اعزامی از نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار داشت: شما جزیی از توان و آمادگی رزم سپاه هستید که امروز نیروی زمینی سپاه به عنوان ستون فقرات سپاه که در آمادگی‌ها و توان رزم ایفای نقش می‌کند، در زمانی که مردم دچار آلام بوده و سیستم درمان و مردم عزیز نیاز به کمک دارند، در این منطقه حضور پیدا کرده و جان مردم را در بخش درمان نجات می‌دهید.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس 32 تخت جدید هم ایجاد کنیم و یک دستگاه اکسیژن ساز و تعداد 100 نفر از اعضای کادر پزشکی و پرستاری نیروی زمینی به کارگیری شود.

وی افزود: امروز شاهد ورود نخستین گروه این کاروان به تعداد 50 نفر شامل 6 نفر پزشک و 44 نفر پرستار بودیم که به حوزه درمانی شرق استان و درمان بیماران کرونایی کمک کنند.

انتهای پیام/581/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه کادر درمان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این آزمون ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس با هم رقابت کردند.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم با حضور ۲۶۱  خواهر و برادر در دو حوزه  گنبدکاووس و گرگان همزمان با ۳۱ استان کشور در رشته های ۱٠ و ۲٠ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.

وی افزود : حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء ، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می شود.

وی افزود : در حوزه آزمون گرگان ۱٠٠ حافظ و در حوزه امتحانی گنبدکاووس ۱۶۱  نفر شرکت دارند که از این تعداد ۱۱۳ زن و ۱۴۸ مرد هستند.

 

 

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد