Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@10:38:45 GMT

حمله شیطانی تعمیرکار کولر به تازه عروس 21 ساله

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۳۷۲۷

وقتی آن جوان را در میان کارگرانی دیدم که وارد ساختمان شده بودند، بلافاصله درخواست کردم تا نقص برقی کولر منزل ما را نیز بررسی کند اما زمانی به نیت پلید و شیطانی او پی بردم که... به گزارش پول نیوز قصد داشتم از یک تعمیرکار مجاز برای تعمیر کولر استفاده کنم، اما زمانی که از منزل خارج شدم، چند کارگر را دیدم که مدیر ساختمان آن‌ها را برای تعمیر برق و ایزوگام ساختمان به کار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ناگهان در میان آن کارگران، جوانی را دیدم که یک بار دیگر برای تعمیر وسایل برقی به منزل همسایه مان آمده بود. لحظه‌ای که آن جوان را دیدم خیلی زود به او اعتماد کردم و از او خواستم تا کولر منزل ما را نیز بررسی و نقص برقی آن را برطرف کند.

آن جوان که «موسی» نام داشت، پذیرفت و وارد منزلم شد. او در حالی که مشغول بررسی سیستم برق ساختمان بود، چند بار با جملاتی رکیک طنز‌های نامربوطی را بر زبان راند که من اخم کردم و به او تذکر دادم که مواظب رفتار و گفتارش باشد، اما هشدار‌های من فایده‌ای نداشت تا این که ناگهان او به سوی من حمله ور شد و قصد آزار و اذیتم را داشت که با داد و فریاد او را به طرف در منزل هل دادم.

آن جوان هم برای این که کارگران دیگر متوجه ماجرای شیطانی او نشوند برای چند لحظه از منزل خارج شد. من هم از این فرصت استفاده کردم و بلافاصله در منزل را بستم، اما او دست بردار نبود و قصد داشت تا به هر طریق ممکن دوباره وارد منزل شود که در این لحظه با برادرم تماس گرفتم و او هم بی درنگ خود را به منزلم رساند و با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت.

آن جوان هم که متوجه این تماس شده بود، برای آن که بتواند از محل فرار کند با برادرم درگیر شد، اما با حضور اهالی محل از فرار او جلوگیری کردیم.

حالا هم که این مرد شیطان صفت دستگیر شده است می‌خواهم به زنان و دختران جوان توصیه کنم به هیچ وجه زمانی که در خانه تنها هستند، افراد غریبه حتی تعمیرکاران یا کارگران ساختمانی را به منزلشان راه ندهند چرا که احتمال دارد حادثه‌ای جبران ناپذیر رخ دهد و....

شایان ذکر است، به دستور سرگرد محمدباقر بهرازفر (رئیس کلانتری سناباد مشهد) این جوان شیطان صفت پس از انجام بازجویی‌های تخصصی و تکمیل پرونده قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد معرفی شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: حمله شیطانی آن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر اینکه پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ٢٨ ساله، اهل پلدختر که در داخل رودخانه دچار حادثه شده وغرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 6090800

دیگر خبرها

  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار