Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج غلامرضا کاظمی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با بیان برخی اقدامات بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در گذشته سودجویی‌هایی صورت می‌گرفت اما اکنون داروها کد اصالت دارند قبل سودجویان از وضعیت موجود استفاده می‌کردند به خصوص در هورمون‌های رشد که در باشگاه‌های بدنسازی از آنها استفاده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی گفت: اکنون با توجه به آزمایشات تشخیص داده می‌شود که آیا افراد مشکل دارند تا چنین داروهایی به آنها ارائه شود.

وی در همین زمینه ادامه داد: در باشگاه های بدنسازی از انی دست سودجویی‌ها به وفور وجود داشت و از آنها برای مصارف بدنسازی استفاده می‌شد اما اکنون داروهای ما کد اصالت دارند و سوء استفاده کمتری از آن می شود.

کاظمی افزود: برخی افراد صبح نزد پزشک می‌رفتند و دارو برای آن‌ها تجویز می‌شد و بعد از ظهر نیز به پزشک دیگری مراجعه می‌کردند و همان دارو برای آنها نسخه می‌شد اما اکنون با نسخه الکترونیک اگر در شیفت صبح دارویی دریافت کرده باشند در بعدازظهر همان دارو به آنها ارائه نخواهد شد چرا که در سیستم به پزشک هشدار داده می‌شود که دارو مصرف نشده و باید در زمان دیگری مراجعه کنند و با  نسخه الکترونیکی جلوی چنین کارهای گرفته می‌شود.

وی در خصوص رفع برخی مشکلات بیمه سلامت در استان به ویژه در بحث فضای فیزیکی گفت: در سال ۱۴۰۰ در سطح استان همه ادارات ما ساختمان دارند سال گذشته ساختمان دهدشت به اتمام رسید امسال پرونده ساختمان در دستور کار است هفته گذشته مناقصه آن انجام شده و در هفته دولت اقدام خواهیم کرد و در سال آینده مشکل ساختمان نداریم و در هر شهرستان هم که لازم باشد اداره ایجاد خواهد شد.

کاظمی افزود: در باشت بیمارستان جدید تاسیس شده درخواست اداره هم داده شده است.

وی در ادامه افزود: تعداد بیمه شده‌های ما در سطح استان ۵۳۰ هزار نفر از کل جمعیت است که تحت پوشش قرار گرفته مبلغی که ماهانه از طرف ما به موسسات و بیمارستان‌ها پرداخت می‌شود 16.5 میلیارد تومان است.

کاظمی گفت: نزدیک به ۷۹۰ موسسه به صورت مستقیم و غیر مستقیم در استان با ما در ارتباط هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دارو سلامت رسانه بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏