Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی و توسعه قضایی دادگستری کل استان قزوین از ابلاغ الکترونیکی ۹۳ درصد اوراق قضایی در این استان خبرداد. خبرگزاری میزان- عمران تقوی گفت: امروزه به دلیل گسترش مناسبات اجتماعی، اقتصادی و پیشرفت تکنولوژی‌های مدرن نمی‌توان در انجام امور قضایی مانند گذشته عمل نمود و با توجه به لزوم بهره مندی دستگاه قضا از این امکانات جهت پشبرد هرچه بهتر وظایف خود ابلاغ اوراق قضایی به صورت الکترونیک صورت می‌گیرد به نحوی که در تیرماه سالجاری شاهد ابلاغ ۹۳ درصدی ااکترونیکی که شامل بیش از ۱۳۵ هزار اوراق قضایی می‌باشد، بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون برنامه ریزی و توسعه قضایی دادگستری کل استان قزوین با بیان اینکه ابلاغ اوراق قضایی و اخطاریه‌های دادگاه به صورت الکترونیکی مزایای زیادی نسبت به ابلاغ به صورت کاغذی و فیزیکی دارد اظهار داشت: کاهش اطاله دادرسی و تسریع روند دادرسی، کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان، حفظ حریم خصوصی اشخاص، جلوگیری از تضییع حقوق مردم از جمله این مزایا می‌باشند.      بیشتر بخوانید:     تجهیز ۲۵۰ شعبه قضایی به تجهیزات دادرسی الکترونیک در کرمان انتهای پیام/ برچسب ها: قزوین دادرسی الکترونیکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قزوین دادرسی الکترونیکی اوراق قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس کل دادگستری استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی از شهریور ماه سال 1400 به عنوان مدیرکل دادگستری استان قزوین فعالیت می کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام علی عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین برگزار شد.

  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا در کارنامه قضایی خود سوابقی همچون رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و دادستان رشت را دارد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد