Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان بَگ زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در گروه مرگ رقابت‌ها قرار داریم و بازی با تیم‌های آمریکا (قهرمان پارالمپیک)، انگلستان (قهرمان جام جهانی)، استرالیا (قهرمان آسیا و اقیانوسیه)، آلمان و الجزایر دشوار خواهد بود ؛ آمریکا در بسکتبال با ویلچر مانند رشته بسکتبال توانمند است.

وی اضافه کرد: با اینحال با همدلی، همکاری، اتحاد و رفاقت بین بازیکنان برای صعود تلاش خواهیم کرد و این موفقیت دور از ذهن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن اصفهانی با اشاره به آمادگی جسمی بازیکنان ادامه داد: تمرینات بدنسازی از بهمن سال قبل تاکنون و در چند مرحله اردو به‌خوبی سپری شد و در آخرین اردو نیز با اضافه شدن لژیونرها میزان آمادگی تیم افزایش خواهد یافت.

بَگ زاده با بیان اینکه تیم کنونی بسکتبال با ویلچر ایران ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان است اظهارداشت: ملی‌پوشان از لحاظ بدنی وضعیت مناسبی دارند، البته انجام بازی تدارکاتی و تامین ویلچر نو نیاز تیم بود که محقق نشد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های تمرینی تیم در مرحله آخر اردو که از فردا تا پیش از اعزام ادامه دارد با هدف ارتقای سطح تکنیکی و تاکتیکی از سوی سرمربیان به اجرا در می‌آید.

به گزارش ایرنا، پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از دوم شهریور امسال آغاز خواهد شد.

جمعیت معلولان استان اصفهان بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر است، این استان بیش از ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان المپیک توکیو پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان المپیک توکیو فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید

داور فرانسوی جدال حساس آلیانتس آرنا را سوت خواهد زد

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دقایقی قبل، یوفا تیم داوری دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید را معرفی کرد و مشخص شد که کلمن تورپن فرانسوی این جدال حساس را سوت خواهد زد.

سابقه کلمن تورپن در فصل جاری لیگ قهرمانان ناپولی ۲-۳ رئال مادرید؛ مرحله گروهی بنفیکا ۰-۱ رئال سوسیداد؛ مرحله گروهی براگا ۱-۱ اونیون برلین؛ مرحله گروهی آرسنال ۴-۲ پورتو؛ مرحله یک هشتم نهایی

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید