Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرهنگ محسن رشیدی روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: اهمیت کار خبرنگاران بی بدیل است و توجه به این قشر نباید به روز خبرنگار ختم شود چراکه حاصل کار خبرنگار روشنگری و بسیار تاثیرگذار است. 

وی با اشاره به اینکه واقعیت های جامعه باید عنوان شود و نباید از گفتن حقایق کوتاهی کرد گفت: مردم به خبرگزاری هایی اهمیت می‌دهند که اخبار را به موقع و دقیق ارایه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اگر جانفشانی خبرنگاران در دفاع مقدس نبود، امروز صحنه هایی از جنگ تحمیلی در اختیارمان نبود، در سیل لرستان نیز، خبرنگاران به خوبی عمل کردند، مشکلات بیان شد و شهرستان های سیل‌زده استان مورد توجه مسئولان قرار گرفت.

سرهنگ رشیدی اظهار کرد: خبرنگاران باید شبهات دفاع مقدس را برای آگاهی بیشتر مردم برطرف کنند و قطعنامه هایی که از سوی دشمن بعثی زیر پا گذاشته شد باید از طریق اصحاب رسانه اطلاع رسانی شود.

وی همچنین اظهار داشت: ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی برای باغ موزه دفاع مقدس استان در نظر گرفته شد، هفت میلیارد تومان دیگر برای اتمام آن اختصاص یافت و این طرح با زیربنای ۶ هزار مترمربع و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در صورت جذب اعتبار پانزدهم آذرماه امسال به بهره‌برداری می رسد.

سرهنگ رشیدی گفت: همواره قبل و بعد از انقلاب اسلامی به لرستان بی توجهی شده است و این استان از یک عقب ماندگی تاریخی رنج می‌برد که انتظار داریم برای برطرف کردن بیکاری و آسیب های اجتماعی آن تلاش مضاعف شود.

وی افزود: یک پنجم از ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان، دانش آموز هستند که انتظار می‌رود یکی از معابر و میادین شهری به نام این قشر نامگذاری شود.

برچسب‌ها دفاع مقدس روز خبرنگار لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس روز خبرنگار لرستان دفاع مقدس روز خبرنگار لرستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند