Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام‌های الجزایر از وقوع آتش‌سوزی های جنگلی در این کشور خبر دادند که این حوادث تاکنون جان دست کم ۴۲ تن از جمله ۲۵ سرباز را گرفته است.

به گزارش قدس آنلاین، عبدالمجید تبون، رئیس جمهور الجزایر در توییتر خود نوشته است: سربازان توانستند ۱۰۰ شهروند الجزایری را در مناطق شمالی این کشور نجات دهند هر چند ۲۵ تن از این سربازان حین عملیات امداد رسانی، جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع الجزایر نیز اعلام کرده است که ۱۱ سرباز دیگر همچنین در این حوادث زخمی شدند که حال چهار تن از آنها وخیم است.

از سوی دیگر ایمن بن عبدالرحمن٬ نخست وزیر الجزایر در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که ۱۷ شهروند این کشور در این آتش سوزی‌ها که تصور می شود با قصد و نیت خرابکارانه صورت گرفته، کشته شدند.

نخست وزیر الجزایر همچنین گفت: مذاکرات برای کرایه هواپیماهای اطفای حریق از کشورهای اروپایی ادامه دارد.

بنابر گزارش آسوشیتدپرس، دسترسی به منطقه قبایل نشین در ۶۰ مایلی شرق پایتخت این کشور بسیار مشکل است و در حال حاضر هواپیمای آب‌پاش برای اطفای آتش وجود ندارد.

مقام‌های الجزایری می‌گویند تا شامگاه دوشنبه بیش از ۸۰ آتش سوزی در ۱۸ منطقه این کشور روی داده است.

به گزارش رویترز، هفته گذشته یک ناظر جویِ اتحادیه اروپا گفت که در روزهای اخیر مدیترانه به دلیل آتش سوزی های گسترده در جنگل های ترکیه و یونان که موج گرما به آنها دامن زده، به کانون جنگل سوزی های شدید تبدیل شده است.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی های جنگلی الجزایر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر

آفتاب‌‌نیوز :

وحید شادی نیا در تشریح این خبر گفت: بدنبال گزارش برخورد دنا با سوزوکی پایگاه‌های اورژانس حاضر در صحنه، پایگاه شرفخانه، شبستر، سیس، صوفیان و پایگاه هلال احمر سفید کمر را به محل حادثه کشاند.

وی گفت: کارشناسان اورژانس فوت سه نفر را در محل تأیید و چهار مصدوم تحت مراقبت پیش بیمارستانی به بیمارستان فاطمیه شبستر انتقال دادند.

گفتنی است؛ حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • سیل در برزیل: ۳۷ کشته و ۷۴ مفقود
  • دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه