Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی رئیس شورای زکات چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای زکات و اقامه نماز استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد گفت: درسه ماهه نخست امسال بیش از ۳۷ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال زکات در قالب زکات واجب، مستحب، فطریه و کفاره در استان جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این میزان زکات جمع‌آوری شده ۲ میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال نقد و ۳۴ میلیارد و ۸۳۲ میلیون ریال غیرنقدی بوده است.

بیشتر بخوانید

جمع‌آوری بیش از یک میلیارد تومان زکات فطره در چهارمحال و بختیاری

هاشمی با اشاره به اینکه در این مدت ۲۴۰میلیون ریال زکات واجب، ۱۷ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال زکات مستحب و ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زکات فطریه و ۳۹۷ میلیون ریال کفاره در استان جمع آوری شد اضافه کرد: زکات‌ها در همان محلی که جمع‌آوری شده بین نیازمندان توزیع شده است.

او، با اشاره به نقش تبلیغات و فرهنگسازی در حوزه زکات در استان ادامه داد: کمیته تبلیغ و فرهنگسازی زکات در استان تشکیل شده است و فراخوان نخستین جشنواره زکات با موضوع نقش زکات در خانواده نیز از طریق استانداری به ادارات استان ارسال شده است.

هاشمی گفت: هم اکنون براساس اطلاعات بانک اطلاعاتی، موثرین زکات در استان ۴۲۸ عامل و ۹۲ نفر مُبلغ زکات در استان همکاری دارند و از سوی شورای زکات استان برای آن‌ها حکم و کارت صادر شده است.

او افزود: در استان ۸۲ مُبلغ زکات فعالیت دارند و در مجموع بیش از ۱۳ میلیارد ریال از زکات جمع‌آوری با همکاری مبلغان زکات بوده است.

هاشمی اضافه کرد: زکات جمع‌آوری شده در سه سرفصل درمان، معیشت و تحصیل نیازمندان هر محل در کمترین زمان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زکات واجب میلیون ریال زکات زکات در استان جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود

به گزارش خبرنگار مهر،محسن مولوی ظهر امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استانی و جشنواره امتنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز اول هفته کار و کارگر امسال، اظهار کرد: رکن اصلی جهش تولید کارگران هستند؛ مقام معظم رهبری فرمودند: کارگران و کارفرمایان دو همکار در جبهه نبرد اقتصادی می‌باشند.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در زمینه فضای اقتصادی کشور و فشارهایی که از سمت دشمنان تحمیل می‌شود، بیان داشت: ما در یک جنگ نبرد اقتصادی تحمیلی هستیم که فرقی با نبرد جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدس ندارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سربازان این جنگ تحمیلی کارگران و کارفرمایان هستند یادآور شد: محقق شدن شعار سال با بازوان توانمند این عزیزان محقق می‌شود.

وی درباره راهبرد اول اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اذعان داشت: هدایت صندوق‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انجام سرمایه‌گذاری در سطح استان می‌باشد، امسال شاهد عملیاتی و اجرایی شدن طرح‌های سرمایه‌گذاری در سطح استان هستیم و فاز اول حداقل ۴ هزار و پانصد میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری در سطح استان است که اتفاق می‌افتد.

مولوی خاطر نشان کرد: راهبرد اول نقش بی‌بدیلی برای ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان و رفع معظل بیکاری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و تعهد راهبرد دیگر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است گفت: در سال ۱۴۰۳ توسط ۳۸ دستگاه اجرایی، میزان ۱۲ هزار ۹۵۱ فرصت شغلی در بخش خدمات، صنعت و کشاورزی ایجاد می‌شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: با وحدت و مشارکت کارگران، کارفرمایان، مسئولین دولتی و آحاد دیگر باید بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

وی به کاهش نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: امسال با مشارکت و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی نرخ بیماری را تک رقمی می‌کنیم.

مولوی خاطر نشان کرد: یادمان باشد از مردانی که بهترین واژه‌های هستی شهید و شهادت را برگزیدند و با نام و خونشان عجین شد غافل نشویم که امروز این آسایش و آرامش را مدیون آن‌ها هستیم.

کد خبر 6093086

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری