Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@22:55:47 GMT

وضعیت دپوی کالا‌های اساسی درگمرکات

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۲۶۹۵

ارونقی گفت: وضعیت دپوی کالا‌های اساسی خوب است و برای ترخیص و توزیع کالا‌ها باید فکری شود. ناطقان: مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک در خصوص کالای وارداتی دپو شده در گمرک  اظهار کرد: موجودی بنادر ما ۴.۶ میلیون تن کالای اساسی است و ۴۴۵ میلیون تن کالا از روی ۱۹ کشتی در حال تخلیه هستند.

او ادامه داد: در مجموع کالا‌های موجود ما حدود ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ میلیون تن کالای اساسی است که با موجودی کشور به ۶.۵ میلیون تن می‌رسد.

به گفته این مقام مسئول وضعیت دپوی کالا‌های اساسی وضعیت خوبی است، اما برای ترخیص و توزیع کالا‌ها باید فکری شود.


معروفان سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: در یک ماه اخیر ترخیص و توزیع کالا‌های کشاورزی سرعت چشمگیری پیدا کرده است و بالای ۶۵ هزار تن کالا از گمرک خارج شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: این مقدار در برخی روز‌ها به ۱۰۰ هزار تن هم رسید. در حال حاضر رسوب‌هایی که از دو ماه پیش مانده نداریم و روند ترخیص بهبود پیدا کرده است.

معروفان گفت: تعداد زیادی کشتی در حال تخلیه هستند و روزانه ۷۵ هزار تن کالا وارد بنادر می‌کنند، اما دپوی مختصری که وجود داشت هم حل شده و روند عادی به خود گرفته است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: دپو ، کالاهای اساسی ، گمرکات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دپو کالاهای اساسی گمرکات میلیون تن کالا ها تن کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی