Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کاخ سفید، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قصد دارد تا با راه اندازی اجلاسی مجازی برای دموکراسی رهبران جهان را در ماه دسامبر دور هم جمع کند و ظرف یک سال، دومین اجلاس حضوری در این خصوص برگزار می‌شود.

براساس بیانیه کاخ سفید، بایدن تصمیم دارد تا سران کشور‌ها و چهره‌های شاخص در زمینه فعالیت‌های بشردوستانه، جامعه مدنی، و بخش خصوصی از گروه‌های مختلف دموکراسی‌های جهان را گرد هم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود اجلاس مدنظر بایدن قرار است در روز‌های ۹ و ۱۰ دسامبر (۱۸ و۱۹ دی ماه) با موضوعات مختلفی همچون؛ دفاع در برابر اقتدارگرایی، مبارزه با فساد و ارتقای احترام به حقوق بشر برگزار شود.

کاخ سفید در ادامه بیانیه خود آورده است: این اجلاس در حقیقت فرصتی برای رهبران جهان برای شنیدن نقطه نظرات یکدیگر و به اشتراک گذاشتن موفقیت‌ها، پیشرفت همکاری بین‌المللی و صحبت‌های صادقانه درباره چالش‌های فراروی دموکراسی است.

این نهاد آمریکایی به عملکرد دولت بایدن نیز اشاره‌ای داشت و نوشت: رئیس جمهور در شش ماه نخست از آغاز فعالیت خود، دموکراسی را در داخل کشور تقویت و ۷۰ درصد از مردم را واکسینه کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بایدن کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد