Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، رسیدگی به این پرونده از سال ۹۸ با حضور زنی 37 ساله به‌ نام مرضیه در پلیس آگاهی پایتخت و اعلام ناپدید شدن همسر 42 ساله‌اش به‌ نام محمود آغاز شد.

وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: همسرم 2 روز پیش از خانه بیرون رفت و تلفن همراهش هم خاموش شد و پس از آن دیگر خبری از او ندارم.با شکایت زن جوان مأموران تحقیقات‌شان را آغاز کردند و در نخستین گام تماس‌های تلفنی مرضیه را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد وی با مردی به‌ نام حمید ارتباط پنهانی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افشای این ماجرا حمید که از بستگان دور مرضیه بود ردیابی و بازداشت شد و به قتل محمود اعتراف کرد. وی درباره جزئیات ماجرا گفت: سال‌ها پیش مرضیه با محمود ازدواج کرد اما از زندگی اش راضی نبود.

او همیشه از بدرفتاری‌های شوهرش گلایه داشت و می‌گفت طلاقم نمی‌دهد. یک روز من و مرضیه با چند نفر از دوستان‌مان به خارج از شهر رفتیم و در آنجا مشروب خوردیم و مواد مصرف کردیم و آخر شب وقتی به تهران برگشتیم حال مرضیه خوب نبود و مجبور شدم او را به خانه‌اش در شهرری برسانم چون نمی‌توانست از پله‌ها بالا برود به او کمک کردم تا به داخل اتاقش برود که همان موقع شوهرش وارد خانه شد و من را دید.

ابتدا قصد داشتم فرار کنم اما نشد و در حالت غیرطبیعی دست به قتل زدم. سپس با کمک مرضیه جسدش را داخل ماشین گذاشتیم و او را به حاشیه تهران بردیم و دفن کردیم. بعد از آن قرار شد برای گمراه کردن پلیس مرضیه به پلیس مراجعه کند و مدعی شود که همسرش گم شده است.

پس از اعترافات متهم ،مأموران به محل دفن جسد رفتند و جسد را کشف کردند. در ادامه مرضیه هم ناچار شد به رابطه پنهانی با محمود اعتراف کند.او گفت: قتل شوهرم برنامه‌ریزی شده نبود و اگر او آن شب دیرتر به خانه می‌آمد آن اتفاق نمی‌افتاد.

 با توجه به اظهارات متهمان و شکایت اولیای دم و تکمیل تحقیقات، پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا محمود به اتهام قتل و مرضیه به اتهام معاونت در قتل محاکمه شوند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پرونده پلیس قتل اخبار حوادث ایران قتل مرد پایان شوم سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فرهاد مجیدی فیلم ازدواج محمدرضا گلزار قیمت مهدی طارمی گل به چلسی مهدی طارمی و سحر قریشی مهدی طارمی فرهاد مجیدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران

 به گزارش تابناک، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس  پلیس آگاهی  تهران بزرگ، اظهار داشت: چندی قبل ماموران کلانتری 102 پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از  قتل  زن میانسالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و  کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با  جسد  زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: باتوجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی کشد.

رئیس پلیس آگاهی  تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیرمراحل قانونی به زندان اعزام شد.

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر