Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@07:03:13 GMT

جریمه بازیکنان نفت آبادان بخشیده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۶۱۵۸

سرمربی صنعت نفت آبادان از بخشش جریمه بازیکنان این تیم خبر داد

به گزارش طرفداری، سید سیروس پورموسوی درمورد جریمه تعدادی از بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان به دلیل استفاده نکردن از قلم بند و ترک اردوی این تیم گفت:

عصر روز گذشته به من اطلاع دادند تعدادی از نفرات به دلایل خاصی جریمه شده‌اند اما طبق صحبتی که با علی عیسی‌زاده داشتم وی اعلام کرد پس از اتمام مسابقات به این جمع‌بندی رسیدیم به دلیل عملکرد خوب بازیکنان و اینکه آنها در شرایط سخت همراه باشگاه بودند، تمام جریمه‌ها بخشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:

عیسی‌زاده به من گفت این جرائم بدون اطلاع خودش و با اشتباهی اداری به بازیکنان ابلاغ شده و قطعا جریمه‌ها بخشیده شده‌اند. قرار است مدیرعامل باشگاه موضوع را پیگیری کرده و در قراردادها قید کند که تمام جریمه ها بخشیده می‌شود.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان عنوان کرد:

من اطلاع دقیقی از اینکه نامه جریمه ها به چند بازیکن ارسال شده ندارم اما طبق قول عیسی‌زاده خیال شان راحت باشد که مبلغ قراردادشان به عنوان جریمه کسر نمی‌شود.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با اسماعیل حلالی: ترس در وجود علی دایی نبود، پرسپولیسی ام اما انتخابم منصور پورحیدری است آکادمی کیا تبرئه شد؛ قهرمانی رده نوجوانان از استقلال پس گرفته شد مرد اول ورزش از فراماسونری تا گزینه ابراهیم رییسی تصاویری از تست های پزشکی و امضای قرارداد لیونل مسی در پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن به هیچ وجه قصد فروش ام باپه را ندارد؛ مثلث MNM برای فتح اروپا!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت آبادان جریمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر

یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر اظهار داشت: در سال گذشته ۲۰۰ مورد بازرسی از فروشگاه های توزیع کننده اقلام اساسی در بخش جزیره مینو صورت گرفته است.

به گفته او ۸۰ مورد از این پایش ها مربوط به نانوایی های این بخش بوده است.

شریفی ادامه داد: بازرسی از فروشگاه ها به همراه بازرسان تعزیرات و صمت و نمایندگانی از فرمانداری و اداره بهداشت انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود