Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@18:04:38 GMT

کدام معلمان در آموزش و پرورش استخدام می شوند؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۷۰۱۱

کدام معلمان در آموزش و پرورش استخدام می شوند؟

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی، نیروهای پیش‌دبستانی و حق‌التدریس، اظهار کرد: پرونده تمام کسانی که قانون به ما برای استخدام، تکلیف کرده بود، کامل شده است.

وی ادامه داد: از آموزشیاران نهضت سوادآموزی طبق قانون باید آزمون می‌گرفتیم که برگزار شد ولی ۶ هزار نفر اعتراض داشتند که به علت شرایط کرونا نتوانستند در آزمون شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده مجوزی دریافت کردیم که از تعداد باقی مانده دوباره آزمون بگیریم که اخیرا برگزار و پرونده آزمون بسته شد؛ هر فردی قبول شود برای گذراندن دوره به دانشگاه فرهنگیان می رود.

وی با تأکید بر اینکه برای جذب نیروهای حق‌التدریس و آموزشیاران بعد از سال ۹۲ قانونی نداریم، گفت: قرار است به استناد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هم دیگر قانون جدیدی وضع نشود.

الهیار ترکمن درباره مشکل طرح معلم تمام وقت نیز بیان کرد: هنوز پرونده باز است و در حال رایزنی با دیوان عدالت اداری هستیم و فعلا هیچ کدام از احکام معلمان تمام وقت را لغو نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: رایزنی‌های ما ادامه دارد و امید است به نتیجه‌ برسد و همان فوق العاده ویژه ۱۷.۵ درصد برایشان ادامه یابد./ فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی