Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این جشنواره به‌ دنبال انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این دو مجموعه و با هدف بسترسازی به منظور اعتلاء و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محورهای شهدای مدافع حرم و مکتب سلیمانی و شهدای سلامت برگزار خواهد شد.‌

سیدمحمدعلی سیدحسینی معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اعلام اینکه علاقه‌مندان در دو بخش عمومی و تخصصی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: در بخش عمومی‌ همه علاقه‌مندان و البته طراحان بازی می‌توانند از طریق ارسال ایده بازی در محورهای مورد نظر جشنواره در آن شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در بخش تخصصی که صرفا ویژه طراحان بازی باسابقه و حرفه‌ای و تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز است، آنها باید با ارسال کامل سند طراحی بازی یا گیم دیزاین داکیومنت (GDD) به دبیرخانه در این رویداد شرکت کنند.

سیدحسینی افزود: به برگزیدگان این جشنواره در آیین اختتامیه آن، جوایز نقدی ارزنده‌ای اهداء خواهد شد و علاوه بر آن بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از تولید طرح‌ها و ایده‌های برتر ارائه شده توسط تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز که قابلیت ساخت را داشته باشند با تخصیص بودجه حمایت خواهد کرد.

معاون حمایت بنیاد همچنین گفت: مهلت شرکت در این جشنواره از اول تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۰ خواهد بود و داوری فنی طرح‌ها و ایده‌های دریافتی این رویداد بر عهده بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای است.

علاقه‌مندان باید آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی hamgara@ircg.ir ارسال کنند تا آثار ارسالی بعد از بررسی مورد داوری و انتخاب قرار گیرد.

براساس تفاهم‌نامه میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوع برگزاری رویداد ایده‌ها و طرح‌های تولید بازی‌های رایانه‌ای با محوریت شهدای سلامت و شهدای مدافع حرم از جمله برگزاری این جشنواره پیگیری خواهد شد. افزایش سطح مشارکت برای ارتقاء سطح کیفی و کمی تولیدات فرهنگی در حوزه بازی های رایانه ای از جمله اهداف همکاری مشترک میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بازی‌های رایانه ای هفته دفاع مقدس بنیاد ملی بازی های رایانه ای بازی های ویدئویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بازی های رایانه ای هفته دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بازی های رایانه ای هفته دفاع مقدس بنیاد ملی بازی های رایانه ای بازی های ویدئویی بنیاد ملی بازی های رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت

مدیر بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران با اشاره به حضور ۲۵۰ شرکت خارجی در این رویداد گفت: در این دوره از نمایشگاه نفت ایران نشست‌های B۲B و تخصصی برای تبادل دانش و تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی طراحی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا جمالی بیان کرد: استقبال شرکت‌های خارجی از نمایشگاه امسال به گونه‌ای است که ۵ هزار مترمربع فضا برای جانمایی آنها درنظر گرفته شده است در حالی که در دوره گذشته تنها فضایی ۲ هزار متری برای شرکت‌های خارجی در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: شرکت‌هایی از روسیه، چین، فرانسه،‌ آلمان، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه،‌ بلاروس،‌ هندوستان، اتریش و آرژانتین حضوری فعال در این نمایشگاه خواهند داشت.  
 
بر اساس این گزارش، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت، در آن حضور جدی و فعال دارند.

این رویداد با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران به نشانی www.nioc.ir و سایت نمایشگاه صنعت نفت به نشانی www.iran-oilshow.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای