Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@22:24:46 GMT

آذری:باشگاه فولاد معطل من نشود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۹۲۹۰

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: وضعیتم برای فصل بعد مشخص نیست و اگر از فولاد بروم حداقل تا نیم فصل در هیچ تیمی نخواهم بود. ناطقان: تیم فوتبال فولاد خوزستان امسال با مدیریت سعید آذری و سرمربیگری جواد نکونام موفق شد قهرمان جام حذفی شود و سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد. با قهرمانی فولاد اما هنوز مشخص نیست آذری و نکونام فصل بعد هم در این تیم بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آذری امروز با انتشار پیام تشکر از همکارانش در باشگاه فولاد به شایعات خداحافظی اش از این باشگاه دامن زد و خبرهایی در این ارتباط منتشر شد. با این حال مدیرعامل باشگاه فولاد می‌گوید تکلیفش برای فصل بعد تا روز یکشنبه هفته بعد مشخص خواهد شد.

آذری گفت: خداحافظی من با فولاد شایعه است. تا پایان فصل با فولاد قرارداد داشتم. اگر هم قرار باشد از فولاد بروم آنقدر «نمک نشناس» نیستم که همینطور بگذارم و بروم.

وی ادامه داد: از قبل هم گفته بودم که اولویتم برای فصل بعد خانواده ام است. هواداران فولاد به شایعات توجه نکنند. من وامدار مردم خوزستان و مدیران مجموعه فولاد هستم.

مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان اینکه ممکن است مشکلات خانوادگی اش تا ۱۵ روز آینده برطرف شود، گفت: این ۱۵ روز یک زمان طلایی برای نقل و انتقالات است. باید بگویم تا به حال هیچ قول و وعده دروغ نداده‌ام. نمی‌خواهم اگر پنجره نقل و انتقالات فولاد باز شد، باشگاه معطل من شود و این فرصت طلایی را از دست بدهد.

آذری در پاسخ به این سئوال که بالاخره در فولاد ماندنی است یا خیر؟ اظهار کرد: جلسه‌ای با مدیران مجموعه فولاد خواهم داشت و تا روز شنبه یا یکشنبه وضعیتم مشخص می‌شود. همانطور که گفتم قول و وعده دروغ نمی‌دهم. اگر از فولاد هم بروم، ممکن است حداقل تا نیم فصل هیچ کجا نروم و بیرون از فوتبال باشم.

منبع: مشرق برچسب ها: آذری ، باشگاه فولاد ، معطل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آذری باشگاه فولاد معطل باشگاه فولاد فصل بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جنجال بزرگی که هفته پیش در جریان میزبانی استقلال ملاثانی از فجرسپاسی در لیگ دسته اول پیش آمد، مسئولان باشگاه استقلال خوزستان به خاطر ندادن ورزشگاه غدیر اهواز به تیم استقلال ملاثانی بسیار تحت فشار قرار گرفتند.

حواشی این مسئله آنقدر بازتاب گسترده‌ای داشت که استاندار خوزستان و مسئولان ورزش این استان را بر آن داشت که جلسه‌ای مهم را با حضور مدیران عامل باشگاه‌های خوزستانی برگزار کنند.

خروجی آن جلسه حمایت از استقلال ملاثانی بود و در این راستا باشگاه فولاد خوزستان که در جام حذفی حضور نداشت، با همکاری به موقع ورزشگاه مدرن و شیک خود را در اختیار آبی‌پوشان ملاثانی قرار داد.

روز گذشته استقلال ملاثانی برای اولین بار در فولادآرنا که ورزشگاه اختصاصی فولاد است از سپاهان در جام حذفی پذیرایی کرد که اتفاق بزرگی برای این تیم لیگ یکی به حساب می آمد. این اتفاق باعث شد تا روحیه بازیکنان و اعضای ملاثانی قبل از مصاف با سپاهان هم بالا برود و عکس‌های یادگاری نفرات این تیم قبل از شروع بازی با سپاهان در فولادآرنا نشان از همین مساله دارد.

استوری صفحه رسمی باشگاه استقلال ملاثانی از حضور اعضای این تیم در فولادآرنا.

همکاری باشگاه فولاد و در راس آن بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه سبب شد تا مسئولان استقلال ملاثانی به تمجید از فولادی‌ها بپردازند. نعیم حمیدی، مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی بعد از بازی دیروز از مسئولان فولاد و امین ابراهیمی رییس کارخانه و بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه بابت دادن ورزشگاه اختصاصی خود به تیم تشکر کرد. سیاوش اکبرپور سرمربی استقلالی‌ها نیز در نشست خبری خود به این مساله اشاره داشت و لب به تقدیر از باشگاه فولاد خوزستان گشود.

این در حالی است که با شروع مسابقات فولاد در لیگ برتر احتمالا شاهد ادامه مشکلات استقلال ملاثانی برای میزبانی از حریفان باشیم. باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون میزبانی ملاثانی از حریفان پیش خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • کارشناس صهیونیست: چرا نتانیاهو برای حمله به رفح معطل می‌کند؟
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • سیاوش اکبرپور استعفا داد!
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید