Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش تابناک به نقل از شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، مرکز عملیات مبارزه با نسل جدید ویروس کرونا (کووید-۱۹) در این کشور بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در جدیدترین بروزرسانی خود اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ هزار و ۹۳۲ مورد جدید ابتلا به ویروس به ثبت رسیده در حالی که ۲۰ هزار و ۱۹۵ مبتلا نیز بهبود پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام مرکز عملیات مبارزه با نسل جدید ویروس کرونا، ظرف ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۸۰۸ فرد مبتلا به این ویروس کشنده در روسیه جان خود را از دست دادند تا این کشور برای دومین روز پیاپی، رکورد جدیدی در آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به آن به ثبت رسانده باشد.

بر اساس داده های جدید مرکز مذکور، از زمان شیوع ویروس کرونا در روسیه تاکنون در مجموع شش میلیون و ۵۳۴ هزار و ۷۹۱ مورد ابتلا به ویروس به ثبت رسیده، ۱۶۸ هزار و ۴۹ فرد مبتلا به آن جان خود را از دست دادند و پنج میلیون و ۸۲۸ هزار و ۹۷۲ مبتلای دیگر نیز بهبود پیدا کردند.

داده های مرکز عملیات مبارزه با نسل جدید ویروس کرونا همچنین نشان می دهد که بالاترین آمار ابتلا به ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در روسیه در شبانه روز گذشته، به ترتیب مربوط به شهر مسکو با دو هزار و ۲۹۴ مورد ابتلا و و مرگ ۵۶ مبتلا، سایر مناطق این استان با هزار و ۱۴۱ مورد ابتلا و مرگ ۲۴ مبتلا و سن پترزبورگ، دومین شهر پرجمعیت این کشور با هزار و ۸۴ مورد ابتلا و مرگ ۴۸ مبتلا بوده است.

شایان ذکر است که بر اساس آخرین داده های وبسایت مرجع «ورلد او مترز» و جدیدترین آمار مرکز عملیات مبارزه با ویروس کرونا در روسیه، این کشور در شمار افراد مبتلا به این ویروس کشنده و موارد مرگ و میر ناشی از ابتلا به آن، به ترتیب در رتبه های چهارم و ششم جهان قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی علی سلیمانی ویروس کرونا روسیه قربانیان کرونا علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی علی سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین سرمست در حاشیه بازدید دادستان مرکز خوزستان از مجموعه چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که امروز با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در اهواز به منظور توسعه و ایجاد یک بیمارستان ویژه چشم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 350 تا 400 بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و بیش از 30 عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

 وی افزود: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

در این بازدید، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه شد.

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در چشم پزشکی اهواز، بر لزوم حمایت از این حوزه تاکید و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه، این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد