Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، فیلم‌های کوتاهی را طالبان در فضای مجازی افغانستان منتشر کرده و مدعی شده اند که مقر استانداری شهر هرات را در کنترول خود درآورده اند اما هیچ رسانه ای داخلی افغانستان و خبرنگاران مستقر در هرات این خبر را تائید نکرده اند.

بر اسا این گزارش ها نیروهای دولتی افغانستان فرودگاه هرات را ترک کرده و تمام نیروها به داخل شهر هرات شده اند و برخی خبرنگاران در هرات نوشته اند که آنها برای دفاع شهر هرات فرودگاه را ترک کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین خوداشتغالی در سراسر جهان +اینفوگرافیک واکنش ظریف به عکسی حاشیه ساز در توییتر واکنش وزیر خارجه پیشنهادی دولت سیزدهم به «عکس سفیران» دیدار وزیر امور خارجه عراق با ظریف و شمخانی + عکس احتمال سقوط کابل وجود دارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، یک طبقه از فرودگاه «ونوکوو» (Vnukovo) در شهر مسکو پایتخت روسیه به دلیل تهدید وجود بمب تخلیه شد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، پلیس در این ارتباط خبر داد: محوطه ساختمان و اتاق ها در جستجوی مواد منفجره در حال جستجو و بررسی هستند.

یک منبع آگاه هم در این ارتباط افزود: پلیس اعلام کرد که یکی از طبقات ساختمان اداری فرودگاه ونوکوو به دلیل تهدید به بمب گذاری تخلیه شده است. بازرسی در محل در حال انجام است.

پلیس اضافه کرد که زنگ خطر در عملکرد فرودگاه تداخلی نداشته است.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

کد خبر 6090343

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه