Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حسین لطیفی رییس هیات مدیره جامعه معلولین سقز اظهار داشت: عملیات ساخت ساختمان توانبخشی جامعه معلولین در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و ۷۰۰ متر زیربنا در چهار طبقه در این شهرستان ۲ سال قبل آغاز شده، ولی هم اکنون با مشکل کمبود اعتبار مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه جامعه توانخواهان سقز ۷۵۰ خانواده توانخواه را تحت پوشش قرار داده است، افزود: علاوه بر اینکه ساختمان فعلی جامعه معلولان سقز اجاره‌ای است، فرسوده و بسیار قدیمی شده است و قطعا جوابگویی خدمات رسانی به این تعداد معلول را ندارد.

رییس هیات مدیره جامعه معلولین سقز با اشاره به اینکه هیات مدیره معلولین سقز بصورت داوطلبانه و بدون هیچ چشم‌داشتی فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: ۲۱ سال است به صورت داوطلبانه در خدمت جامعه معلولین هستیم و با عشق و علاقه برای این قشر فعالیت می‌کنیم.

لطیفی از کم مهری‌های مسئولین و به ویژه اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر سقز گلایه کرد و گفت: برای مجوز ساخت ساختمان جامعه معلولین سقز علیرغم قول‌های مکرر دچار مشکل شدیم و هنوز هم هزینه مجوز این ساختمان عام المنفعه را رایگان نکردند.

او از مردم شریف و خیر سقز و مسئولین خواست برای اتمام ساختمان معلولین سقز همت و تلاش شبانه روزی انجام دهند تا این ساختمان در آینده بتواند برای توانخواهان سقز و شهر‌های اطراف موثر و مفید واقع شود و خواسته معلولان محقق شود.

رییس هیات مدیره جامعه معلولین سقز از اصحاب رسانه، خیرین و کسانی که بدون هیچ چشم داشتی در برآورده کردن آرزوی معلولان نقش دارند تشکر کرد و افزود: مردم خیر سقز و شهر‌های اطراف می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت بانک رفاه ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۵۸۳، شماره حساب بانک رفاه ۳۹۲۳۱۵۴۹، شماره حساب بلال حبشی ۲۷۹ و یا به شماره حساب بانک توسعه تعاون ۲۷۰۲۱۱۱۳۱۶۴۲۰۰۱ (شماره کارت توسعه تعاون ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۵۷۸۹۶۶) واریز کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توانخواهان معلولین جامعه معلولین سقز هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه معلمین در تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش اول را دارند، گفت: اولین نقش در تربیت را مربیان دارند و این قشر شریف‌ترین افراد جامعه هستند که به سبب رسالت انبیا را دارند.
 
وی ادامه داد: اگر نظام آموزش و پرورش در ایران بر همین مبنا از دو واژه «تربیت و تعلیم» استوار می‌شد، همانگونه که در کشورهای عربی اول تربیت و تعلیم است، بسیار اثرات بهتری را داشت و لذا در جامعه قدر و منزلت معلم باید رفیع باشد.
 
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ۱۴ هزار شهید کارگر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم که این افتخار جامعه کارگری است، گفت: این شهدا مظهر عزت و سربلندی جامعه کارگری ما هستند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردمی است متوجه این شغل است که نقشی بی بدیل در اقتصاد دارند که می‌توانند با تلاش سطح تولید را بالا ببرند یا کاهش دهند.
 
وی اظهار کرد: کارگران ما امروز کم توقع‌ترین اقشار در جامعه هستند و پایین‌ترین حقوق دستمزدها برای آنها است، اما سوال اینجاست که چرا باید این گونه باشد که سخت‌ترین کارها را انجام دهند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به روز خلیج فارس، ابراز کرد: قرار دادن نام روز خلیج فارس ناظر بر این است که در جامعه ما فرهنگ استکبار ستیزی در جای جای میهن اسلامی جایگاه بالا دارد.
 
وی اظهار کرد: خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی ما یک نقش و سهم بی‌بدیل دارد و خلیج در قبل از اسلام و میلاد مسیح نیز در منابع اسلامی خلیج فارس بوده و دریای پارس نام نهاده است و این نام نیز خواهد ماند.
 
امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه در هیچ جای از اسناد تاریخی نامی به جز خلیج فارس وجود ندارد، گفت: مگر می‌شود با یک تاریخ جنگید و نام اماکن مختلف که به رسمیت شناخته‌ شده‌اند را تغییر داد، بنابراین باید مراقبت کنیم و وظیفه ما است که در مقابل تحریف تاریخ ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟