Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین مدیر کلینیک‌های ویژه تخصصی و فوق تخصصی استان قزوین گفت: به منظور افزایش فوری ظرفیت بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهیدرجائی قزوین، درمانگاه‌های تخصصی این بیمارستان به درمانگاه محمدزاده منتقل شد.

فریدون شعبانی با اشاره به افزایش ظرفیت بیمارستان شهید رجایی قزوین، تصریح کرد: به دنبال تصمیم‌گیری در جلسه اضطراری کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه با توجه به حجم بیماران کرونایی در پیک پنجم و به منظور افزایش فوری ظرفیت بستری برای بیماران کرونایی در بیمارستان شهید رجائی قزوین، درمانگاه‌ها و خدمات تخصصی بیمارستان به کلینیک ویژه محمدزاده واقع در منطقه پونک قزوین منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، وی افزود: درمانگاه‌ها و خدمات درمانی شامل درمانگاه تخصصی و خدمات سرپایی جراحی مغزواعصاب، جراحی عمومی،جراحی ترمیمی، درد و بخشهای فیزیوتراپی، جراحی سرپایی و پانسمان و بخیه در ۲ نوبت صبح و عصر بیمارستان شهید رجائی قزوین به کلینیک ویژه محمدزاده منتقل شد.

 مدیر کلینیک‌های ویژه تخصصی و فوق تخصصی استان اظهار کرد: بیماران جهت دریافت خدمات درمانی تخصصی سرپایی می‌توانند از ساعت ۸ لغایت ۲۰ روزهای شنبه تا پنجشنبه به کلینیک واقع در 
 پونک، بلوار پیروزی، خیابان امیر کبیر۱۲ مراجعه کنند یا برای دریافت نوبت نیز  با شماره  ۰۲۸۳۳۶۹۹۰۲۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قزوين خیز پنجم کرونا همه باهم علیه کرونا بیماران کرونایی بیمارستان شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن