Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان کاندیدای تصدی شهرداری همدان گفت: در زمان‌های گذشته همدان شهر قنات‌ها بوده اکنون هیچ اثری از آن نیست در حالی که می توانست تبدیل به جاذبه گردشگری در حال حاضر باشد.

علیرضا عقیقی در ارائه برنامه‌های خود برای تصدی پست شهرداری همدان در صحن شورای شهر افزود: روی قنات‌ها که باعث زیبایی شهر بود را بسته اند و امروز تبدیل به فاضلاب و معضل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حالی که همدان نام پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین را بر دوش می‌کشد متأسفانه حتی یک اثر ثبت شده جهانی ندارد که به گردشگری این شهر ضربه می‌زند.

این مدرس دانشگاه تأکید کرد باید برای همدان یک مزیت رقابتی تعریف کرد و افزود: اگر بخواهیم در مدیرت شهری همدان مزیت رقابتی ایجاد کنیم باید آرمان‌هایی فراتر از خدمات فعلی را مطرح کنیم.

وی تصریح کرد: برندسازی شهری از حوزه مدیریت و بازاریابی وارد شده اند و فقط متمرکز بر پیشینه تاریخی و فرهنگی بوده اما در حال حاضر نوآوری و خلاقیت مورد توجه است.

عقیقی با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به میزبانی همدان، گفت: می‌توان همدان را با طراحی کتابخانه‌ای فاخر برای رده سنی کودکان یا شهربازی با امکانات خاص به شهر دوست دار کودک تبدیل کرد.

وی بیان کرد: با ظرفیت‌هایی که داریم می‌توانیم در کنار شهر هوشمند، شهر مجازی ایجاد کرده و حالت دوقطبی داشته باشیم تا مسائل آلودگی و ترافیک حل شود، می‌توان حکمرانی الکترونیک داشت تا اولین و برترین شهر در این حوزه باشیم.

عقیقی درباره برندسازی و درآمدزایی نیز گفت: اگر به استارت آپ‌ها در حوزه فناوری اطلاعات وارد شویم شاید در آینده نه چندان دور دیگر نیاز به درآمد زایی شهرداری به شکل فعلی نباشد، به عنوان اولین بانک ابری در کشور می‌توان وارد شد و در کنار شهر الکترونیک و مجبور بودن به رایانش ابری در آینده باید وارد مباحث جدید درآمدزایی شد.

وی همچنین به چالش‌های پیش روی شهرداری همدان اشاره و بیان کرد: بخشی نگری در شهرداری وجود دارد و نگاه جامع متأسفانه وجود ندارد، به دنبال مکانیزه کردن رفت و روب نبوده‌ایم و در این بخش تعداد کارکنان زیادی مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد:  فضای سبز ایجاد شده متناسب با بوم و فرهنگ ما نبوده، درخت‌های غیر مثمر کاشته می‌شود، به دنبال جایگزین برای چمن کاری نبوده‌ایم و الگویی از باغ ایرانی ایجاد نشده است.

خبر در حال تکمیل است

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري انتخاب شهردار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است