Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@05:22:58 GMT

افزوده شدن قابلیت «یک بار مشاهده» به تصاویر واتس اپ

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۳۲۱۵

افزوده شدن قابلیت «یک بار مشاهده» به تصاویر واتس اپ

ایتنا- مقامات واتس اپ اعلام کرده اند که کاربران با استفاده از قابلیت جدید این نرم‌افزار می‌توانند تصاویر و ویدیوهایی را به مخاطبان خود ارسال کنند که تنها یک بار امکان مشاهده آنها وجود دارد. مقامات واتس اپ اعلام کرده اند که کاربران با استفاده از قابلیت جدید این نرم‌افزار می‌توانند تصاویر و ویدیوهایی را به مخاطبان خود ارسال کنند که تنها یک بار امکان مشاهده آنها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، واتس اپ قابلیت تصاویر محو شونده را به نرم‌افزار خود خواهد افزود. کاربران با استفاده از این قابلیت جدید که تصاویر «یک بار مشاهده» نام دارد می‌توانند در چت‌های خود تصاویر یا ویدیوهایی ارسال کنند که تنها یک بار قابل مشاهده هستند.
 
جالب است بدانید که پیام رسان واتس اپ این قابلیت بسیار پر کاربرد را در ماه ژوئن در نسخه بتای خود گنجانده بود اما ویژگی یاد شده این هفته برای تمامی کاربران عرضه می‌شود و تمامی کاربران نسخه پایدار واتس اپ می‌توانند در صورت نیاز از آن استفاده کنند.
     
این ویژگی جدید به قابلیت تصویر محو شونده موجود در اینستاگرام و پیام رسان فیس بوک شباهت زیادی دارد. کاربران پس از به ثبت رساندن یک تصویر در واتس اپ می‌توانند آیکون تایمر نمایش داده شده را انتخاب کرده و گزینه «یک بار مشاهده» یا « view once » را برای آن تصویر فعال کنند. این تصاویر بر خلاف سایر فایل‌های چند رسانه‌ای ارسال شده در چت‌ها پیش نمایش نخواهند شد و نمی توان آنها را دانلود کرد.
 
فیس بوک موارد کاربرد این قابلیت را بسیار زیاد دانسته است و اعلام کرده است که استفاده از این ویژگی روی عکس‌های حاوی اطلاعات حساس نظیر پسورد وای فای بسیار کاربردی خواهد بود. با این حال کاربران در رابطه با امنیت این قابلیت هنوز هم در تردید هستند.
 
این کمپانی در یک مقاله کمکی اظهار داشته است که دریافت کننده هنوز هم می‌تواند به هنگام باز کردن تصویری که تنها یک بار قابلیت مشاهده دارد از صفحه اسکرین شات یا اسکرین رکورد بگیرد و واتس اپ نیز ارسال کننده را از ثبت شدن اسکرین شات مطلع نخواهد کرد. همچنین این کمپانی اشاره کرده است که واتس اپ می‌تواند تصاویری که از قابلیت یک بار مشاهده استفاده می‌کند ولی از سوی دریافت کنندگان دیگر گزارش شده است را مشاهده کند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک واتس اپ تصاویر تنها یک بار یک بار مشاهده ارسال کنند واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی

تین نیوز

انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل و نقل درون شهری، خلاف قانون است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، انجمن تجارت الکترونیک تهران در این بیانیه با اشاره به اینکه مدتی پیش سازمان امور مالیاتی کشور اقدام به مطالبه مالیات ستانی از کاربران تاکسی های اینترنتی کرده که با واکنش تعدادی از نمایندگان مبنی بر مخالفت با این اقدام همراه شد، گفته که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل و نقل درون شهری تصمیمی خلاف قانون است و آثار زیان باری برای کاربران به همراه خواهد داشت.

بر اساس این بیاینه تاکسی های اینترنتی زیرساخت بخش قابل توجهی از سفرهای درون شهری در سراسر کشور را تأمین می کنند و هر شکلی از افزایش دستوری تعرفه های این بخش، آثار تورمی برای مردم به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، سرویس های حمل و نقل اشتراکی از بخش های مهم اقتصاد دیجیتال به شمار می آیند و ایجاد هزینه های سربارِ غیرکارشناسی برای کاربران این گروه از استارتاپ ها، بدنه اکوسیستم دیجیتال را نیز نحیف تر می سازد.

انجمن تجارت الکترونیک تهران همچنین از وزیر اقتصاد خواسته تا با توجه به مشکلات این طرح، تدابیر لازم را جهت رفع این مساله در نظر گرفته و جلوی بروز مشکلات مختلف حاصل از این تصمیم را بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام