Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، علی اسحاقی افزود: با توجه به اتمام فاز دوم کارآزمایی بالینی واکسن کووپارس و ارسال گزارش فاز دوم به سازمان غذا و دارو در انتظار ابلاغ پروتکل‌ها و دریافت مجوز برای شروع فاز سوم بالینی هستیم.

وی با بیان اینکه از هفته اول شهریور ماه وارد فاز سوم کارآزمایی بالینی می شویم، افزود: با توجه به شرایط حاد، ۴۰ هزار داوطلب برای فاز سوم کارآزمایی بالینی در نظر گرفتیم؛ لذا مرکز واکسیناسیون ایران مال یکی از سایت هایی است که برای تزریق واکسن این حجم داوطلب مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با تقدیر از حمایت رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: فاز یک و دو کارآزمایی بالینی واکسن کووپارس در مجتمع بیمارستانی حضرت رسول (ص) انجام شد.

وی افزود: فاز اول اسفند ۱۳۹۹ با ۱۳۳ داوطلب اجرا و در این مرحله دز موثر واکسن مشخص شد. فاز دوم در خرداد ۱۴۰۰ با حضور ۵۰۰ نفر انجام شد که براساس آنالیز تیم کارآزمایی بالینی، نتایج آن رضایت بخش است.

اسحاقی تصریح کرد: داوطلبان برای فاز سوم کارآزمایی بالینی محدودیت خاصی ندارند، فقط قبل از تزریق توسط تیم پزشکی معاینه می شوند و باید دارای شرط سنی ۱۸ سال به بالا باشند.

رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی اعلام کرد: در صورت پیشرفت ۳۵ درصد از فاز سوم کارآزمایی بالینی و کسب نتایج رضایت بخش می توانیم، مجوز  مصرف اضطراری را از سازمان غذا و دارو دریافت و هر چه سریعتر هموطنان را واکسینه کنیم.

بازدید مشترک مسئولان علوم پزشکی ایران و انستیتو رازی برای بررسی شرایط  اجرای فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کووپارس،‌ روز چهارشنبه بیستم مرداد ۱۴۰۰ از مرکز تجمیعی واکسیناسیون ایران مال انجام شد.

پربیننده ترین واکسیناسیون تمامی دانشجویان کارشناسی از مهرماه وزارت بهداشت مانع از واردات واکسن شد احتمال نیاز به تزریق دُز بوستر در سالمندانی که واکسن سینوفارم زدند واکسن به هر شکل ممکن برای همه مردم تأمین شود / آزمایش های تشخیص بیماری، وسیع و رایگان و مشکل شبکه توزیع دارو حل شود چرا وزارت بهداشت اعتبار ۱۵۰میلیون دلاری هند برای واردات دارو را جذب نکرد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن کرونا فاز سوم کارآزمایی بالینی کارآزمایی بالینی واکسن کارآزمایی بالینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پیکانپور با حکم داوود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، به عنوان رییس اداره سلامت و رفاه سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.

بر همین اساس، باید منتظر جایگزین او در سازمان غذا و دارو بود.

کد خبر 6093764 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران