Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مجید خسروان با اشاره به برگزاری طرح سوگواره حسینی و هر خانه یک حسینیه در این دانشگاه بصورت مجازی افزود: امسال نیز همانند سال گذشته با توجه به تعطیلی حضوری دانشگاه‌ها و شیوع کرونا به صورت مجازی از سوی اداره هیئات مذهبی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی بصورت مشارکتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در تمامی برنامه‌ها باید نظر ستاد ملی مقابله با کرونا را دنبال و بر اساس نظر مراجع عظام تقلید که مجلس عزاداری امام حسین (ع) نباید تعطیل شود، اجرا شود. لذا بحث سوگواره حسینی با محتوای گذشته و طی بازه زمانی دهه دوم محرم لغایت پایان ماه صفر در فضای مجازی و بدون حضور جمعیت و برای عموم دانشگاهیان کشور برگزار خواهد شد.

مدیر هیأت‌های مذهبی نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده هر روز از ساعت ۱۸ برگزار و اطلاعات کامل‌تر نیز از طریق پیامک به دانشگاهیان اطلاع داده خواهد شد. ضمناً علاوه بر برنامه سوگواره حسینی، برنامه‌های مشابهی چون پویش هر خانه یک حسینیه و طرح کمک‌های مؤمنانه و برگزاری مسابقات مذهبی را در دستور کار داریم.

وی اظهار داشت: علاقمندان در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت شرکت در طرح پویش هر خانه یک حسینیه می‌توانند از برگزاری روضه خوانی و نصب سیاهی در منزل خود به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه فیلم تهیه کرده و آن را از طریق ایتا به شماره ۰۹۳۸۲۱۸۹۳۸۷ تا ۱۰ روز بعد از ماه صفر ارسال کنند. به قید قرعه به تعدادی از نفرات هدایایی به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1106716 برچسب‌ها دانشگاه جامع علمی کاربردی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه یک حسینیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی

به گزارش خبرنگار مهر، نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری، رسانه‌ای، قرآنی و علوم انسانی به همت دانشگاه سوره و با همکاری معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور عبدالله بیچرانلو استاد دانشگاه و محقق علوم اجتماعی و نعمت الله سعیدی نویسنده و منتقد فرهنگی و مهدی زاده‌حسین سردبیر تلویزیونی محفل برگزار خواهد شد. همچنین دبیر علمی نشست محمدرضا وحیدزاده پژوهشگر رسانه است.

زمان برگزاری دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در محل خیابان آزادی، بین خوش و آذربایجان، نبش کامیاران، دانشگاه سوره، طبقه ۳ است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6096884 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران