Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:49:38 GMT

مراسم عزاداری شب‌های دهه اول محرم در حسینیه اعظم زنجان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۴۴۱۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 60 MB

به گزارش خبرنگار مهر، محرم امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، حسینیه اعظم زنجان برنامه ریزی خاصی برای این روزها انجام داده و رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی را سرلوحه برگزاری مراسم‌های عزاداران خود قرار داده است.

ضدعفونی محل برگزاری مراسم و محوطه، دادن ماسک رایگان به عزاداران، مشخص بودن محل استقرار عزاداران و سایر دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از ستاد ملی، از رویکردهای مهم در عزاداری‌های هیئت‌های مذهبی استان بخصوص حسینیه اعظم زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم‌های عزاداری شب‌های دهه اول محرم که با حضور مردم در محوطه باز پارکینگ حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود عزاداران حسینی با مداحی حاج جواد رسولی زنجانی، ولی الله کلامی، مرتضی حیدری، سید یوسف شبیری زنجانی، سید محمود حسینی، مهدی رسولی و جلیل محمدی به عزاداری می‌پردازند.

کد خبر 5280211

منبع: مهر

کلیدواژه: مسجد حسینیه اعظم زنجان پروتکل های بهداشتی محرم 1400 ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عکس استانها آمار کرونا شیوع کرونا گرگان اردبیل واکسیناسیون حسینیه اعظم زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد