Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:10:49 GMT

هیچ نگرانی از امنیت مرزها وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۴۵۸۷

هیچ نگرانی از امنیت مرزها وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز (جمعه) در حاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد،گفت: این ویروس فقط وقتی قابل کنترل است که همه دستگاه‌هایی که نقش دارند نقش خود را ایفا کنند اما این کافی نیست؛ اگر مردم که همیشه در هر بحرانی عمود اصلی هستند پای کار نیایند و همکاری و مشارکت نکنند و جدی نگیرند هرقدر دستگاه‌ها در موضوع کرونا تلاش کنند به نتیجه نمی‌رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مردم باید وظایف خود را انجام دهند؛ تک، تک آحاد ملت برای مهار این بیماری سرکش قانونا و شرعا مسئول هستند و در فرمایشات حضرت آقا نیز شاهد بودید و این عزم و اراده باید در تک، تک ما باشد و مسئولانه و دلسوزانه و جدی و جهادی مشارکت کنیم و این احساس را در خود زنده کنیم که سلامت ما و اطرافیان ما به این بستگی دارد که تغییر رفتار دهیم زیرا درمان آخرین مرحله است و اگر فشار درمان روی کادر ما باشد فقط خسته می‌شوند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز به مشهد عازم شدیم تا از نزدیک با شرایط حاشیه شهر مشهد در حوزه کرونا و بهداشت و درمان بازدید کنیم؛ آنچه که مشاهده کردم این بود که عزم جدی در مسئولان استان همچون استاندار و علوم پزشکی و سپاه وجود دارد و یک اراده جدی بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: طرح شهید سلیمانی نیز احیاء شده و از یکی از مراکز واکسیناسیون در مساجد بازدید کردیم و امیدواریم این ظرفیت‌ها متناسب با نیاز و شرایط توسعه یابد.

وی افزود: امیدواریم با اراده‌ای جمعی و همت بلند بر این مسئله فائق آئیم؛ نیازهای سخت‌افزاری مثل اکسیژن‌ساز را نیز تصمیم داریم تامین کنیم و تا انتهای کار هستیم و دامنه فعالیت را متناسب با نیازها رشد می‌دهیم.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: مهم‌ترین اولویت سپاه سازماندهی تیم‌های بسیجی به کمک علوم پزشکی سراسر کشور برای تشدید طرح شهید سلیمانی و اجرای فشرده و سراسری این طرح در همه بخش‌هاست و از سوی دیگر گسترش مراکز واکسیناسیون و اجرای کمک‌های مومنانه و مواسات را نیز در دستور کار داریم.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: قسمت اعظم بیمارستان‌ها در سطح مختلف کشور چه بیمارستان‌های مربوط به مرکزیت سپاه و بیمارستان‌های ثابت نیروی زمینی کشور پای کار آمده‌اند و در مشهد درمانگاه شهید نجفی پای کار آمده و تخت‌های آن نیز گسترش یافته و در بخش‌های مختلف کشور نیز این اتفاق رخ داده است.

وی بیان کرد: بیمارستان‌های نیروی دریایی سپاه و نیروهای ثابت و سیار نیروها در قم و اراک و ساری و سایر شهرها پای کار آمده تا به بخش درمان کمک شود و باری از دوش جامعه پزشکی برداریم.

سردار سلامی در ادامه با اشاره به اینکه مرزهای کشور در امنیت کامل است و عارضه‌ای نداریم، گفت: چه نیروی انتظامی و چه ارتش و چه سپاه مقتدرانه بر مرزها مشرف هستند و کنترل لازم را دارند و هیچ‌گونه نگرانی از این نظر وجود ندارد.

کد خبر 5280233 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نیروی دریایی سپاه حسین سلامی سردار سلامی شیوع کرونا مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران صحن مجلس ویروس کرونا وزارت امور خارجه طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی محمد مخبر ایران رای اعتماد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایالات متحده امریکا پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی یکشنبه شب در دیدار فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و معاونان وی ضمن تقدیر از حضور سردار هنریان مجرد و سایر فرماندهان این نیرو در مرزبانی گفت: مرزبانان در تأمین و ارتقا امنیت نقش ویژه ای دارند.

وی افزود: مرزداران در سنگر اول پاسداری از کشور قرار دارند و حساسیت کار آنان بسیار بالا و تأثیرگذار است و افتخار می‌کنند برای مردم خدمتگزاری می‌کنند

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با موقعیت شناسی درست و به موقع از ورود هرگونه نا امنی به کشور جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه یک نیروی مقتدر در خلیج فارس برای حراست و حفاظت از مرزهای آبی است

وی افزود: با تعامل منطقه دوم دریایی سپاه و سایر نیروهای مسلح در زمینه‌های مختلف، امنیت مطلوبی در منطقه وجود دارد.

سرهنگ خسروی در ادامه، پیگیری حقوق مرزنشینان را یکی از وظایف مهم مرزبانان برشمرد و بیان کرد: مرزبانان با رصد دقیق تحولات مرز و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی به استیفای حقوق مرزنشینان می‌پردازند.

کد خبر 6091494

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • نگرانی از هجوم گردوغبار به ۴ استان
  • نفت در مدار رشد؟
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد