Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@22:06:55 GMT

بیرون کشیدن یک زن از عمق ۱۵ متری چاه

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۵۱۴۴

بیرون کشیدن یک زن از عمق ۱۵ متری چاه

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک زن هندوستانی از داخل چاه عمیق را به تصویر می‌کشد. پس از آنکه این زن به داخل یک چاه ۱۵ متری سقوط کرد با هوشیاری ساکنان محلی نجات یافت , این اتفاق روز سه شنبه و در منطقه وایاناد واقع در ایالت کرالا هند رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکنان محلی پس از اطلاع از گرفتار شدن این زن در عمق چاه بلافاصله با اداره آتش‌نشانی و امداد و نجات تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. در ویدئویی که منتشر شده است ماموران امداد و نجات و مردم محلی را در حال نجات این زن نشان می‌دهد و آن‌ها با کمک یک طناب و سایر تجهیزات موفق به نجات جان وی شدند و خوشبختانه در این حادثه به فرد آسیب جدی وارد نشد.

بیشتر بخوانید

نجات مرد سالخورده از داخل چاه عمیق

هنوز از چگونگی سقوط این زن به داخل چاه گزارشی منتشر نشده است و انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی هند با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری اقدام ماموران امداد و نجات در نجات جان این زن را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «از ماموران آتش‌نشانی و امداد و نجات تشکر می‌کنم و آن‌ها فقط جان یک انسان را نجات ندادند، آن‌ها یک خانواده را نجات دادند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث نجات دادن امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مثنوی گفت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده ۴ نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.
وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک به محل اعزام شدند و نیرو‌های امدادی پس از کمک به افراد گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • مقاومت لبنان سربازان اشغالگر را در داخل مقر «بیاض بلیدا» هدف قرار داد
  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی