Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه نمایش هفته آینده همزمان با هفته دوم از دهه محرم و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بخش مرور آثار خود را به پخش فیلم‌های مذهبی اختصاص داده است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه فیلم‌های شبکه نمایش به شرح زیر است:

ساعت ۱۳:
فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۲۳ مرداد تا ۲۹ مرداد پخش خواهد شد: «تهران روزگار نو»، «صدای پای خدا»، «بیا می‌بخشیم»، «اشلو»، «سایه بر خورشید»، «گهواره»، «استرداد» نام فیلم‌های این بخش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساعت ۱۵:
باکس ثابت فیلم‌های ویژه تابستان شبکه نمایش که هر روز ساعت ۱۵ از این شبکه پخش می‌شود در هفته پیش رو بدین ترتیب خواهد بود: «قیام»، «در مه»، «مردان دریایی»، «تا جایی که پایم توان رفتن دارد»، «۸۰ دقیقه»، «سونامی» و «آزادیخواه».

ساعت ۱۹:
فیلم‌های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ تابستان شبکه نمایش خواهد بود، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «تا پای جان»، «افسانه دریای شمال»، «قله نانگا»، «دو برادر»، «برادران باد»، «حصار ضد خرگوش»، «بازگشت به زمین».

ساعت ۲۱:
به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، شبکه نمایش، این هفته با پخش فیلم‌هایی با موضوع مذهبی از سینمای ایران به استقبال این ایام رفته است. فیلم‌های درنظر گرفته شده برای این هفته بدین ترتیب خواهد بود: «مسافر ری»، «بخاطر هانیه»، «دست‌های خالی»، «سفیر»، «شب دهم»، «عصر روز دهم»، «شیار ۱۴۳».

ساعت ۲۳:
فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش شامل این فیلم هاست: «خورشید»، «۱۹۴۴»، «تن‌ها یک نفس»، «پایان سفر»، «دستور کار پنهان»، «ند کلی» و «جزئیات کوچک».

ساعت یک بامداد:
منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «شبح جنگجو» (ساخته آکیرا کوروساوا)، «نهنگ خشمگین»، «دارالتادیب» (با بازی همفری بوگارت)، «فرمان گمشده»، «درسواوزالا»، «کلاه»، «سایه من» هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه نمایش فیلم سینمایی شب دهم شیار 143 مسافر ری شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی از امشب، ۸ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین