Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: در راستای مقابله با کرونا و تسریع در واکسیناسیون نخستین مرکز تزریق واکسن دانشجویی در استان افتتاح شد. - اخبار استانها -

صادق شاهوارپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراهواز، در رابطه با اقدامات اخیر بسیج دانشجویی در جهت کمک به کادر درمان اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها و بحران تکمیل ظرفیت در بیمارستان‌های دولتی بسیج دانشجویی خوزستان پای کار آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترخیص یک میلیون دوز واکسن چینی دیگر/آمار واردات واکسن از 22 میلیون عبور کرد +جدول بازدید سرزده رئیس‌جمهور از داروخانه 29 فروردین تهران/ دستور معاون اول برای واردات 20 میلیون واکسن کرونابخشنامه جدید گمرک/ ترخیص واکسن و دارو، فوری، شبانه روزی و بصورت «حمل یکسره» شد
وی افزود: در پی تاکید رهبر معظم انقلاب به کمک کادر درمان، با همت جهادی‌های دانشگاه علوم پزشکی، نخستین مرکز واکسیناسیون بسیج دانشجویی از امروز شروع به کار کرد.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان در پاسخ به تامین مراکز واکسیناسیون در سایر مناطق استان عنوان کرد: بسیج دانشجویی استان خوزستان برای راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون و کمک به کادر درمان در سایر شهرستان‌ها نیز اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: همچنین با توجه فرا رسیدن ماه محرم سه هزار وعده‌ی غذایی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین محرومین مناطق حاشیه‌ای شهر اهواز توزیع شد.

انتهای پیام/341/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ۵۰ زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی در مراسمی، آغاز زندگی مشترکشان رو جشن گرفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد