Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سپاهان برای فصل بعد محمد محبی، پیام نیازمند، کی روش استنلی و احسان حاج صفی را نخواهد داشت.
به گزارش آریا، بدون شک اولین خرید سپاهان در خط دروازه خواهد بود. جایی که پیام نیازمند در آنجا حاشیه امنیت ایجاد کرد. دروازه بان جوان پیکان بعد از کسب تجربه در تیم تهرانی در سپاهان تبدیل به یکی از دروازه بانان ششندانگ فوتبال تبدیل شد و به این بهانه به تیم ملی هم دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان بلند قامت و جسور و از همه مهمتر آرام و حرفه ای. محرم نوید کیا به خوبی می داند پیدا کردن جانشین مطمئن برای پیام کار آسانی نیست و باید با وسواس جانشین گلر فصول گذشته را انتخاب کند. 
صحبت های زیادی در این باره مطرح می شود. محسن فروزان – و... هیچ یک از خبرها مورد تایید نیست تا از سوی باشگاه سپاهان به طور رسمی اعلام شود. بدون شک سپاهان در خط حمله به جای کی روش استنلی هم مهاجم می خواهد. اگر چه سجاد شهباززاده آقای گل لیگ برتر شده است اما او به تنهایی نمی تواند همه نیازهای تیم سپاهان را در خط حمله بر آورده کند. 
سپاهان در این فصل و در برخی از بازی ها فرصت های خوبی را برای گلزنی از دست داد و همین بهانه ای شد برای قهرمانی پرسپولیس. آنچه که مسلم است خط حمله تیم سپاهان باید تقویت شود. سپاهان در بقیه خطوط هم بازیکن می خواهد. به جای محمد محبی – به جای احسان حاج صفی و... این بازیکنان کوچکی نبودند و خلاء حضور آنها در ترکیب تیم سپاهان به چشم خواهد آمد و به طور حتم محرم نوید کیا نیاز به حضور بازیکنان با کیفیتی دارد تا سپاهان قوی تری را روانه میدان کند. 
قابل پیش بینی است که تلاش تیم سپاهان برای جذب بازیکن از روزها قبل آغاز شده باشد و حتی توافقاتی نیز در این زمینه به جود آمده باشد. بطوریکه حتی در فضای مجازی گفته می شود سپاهان با این شرط حاضر شده رضایتنامه محمد محبی را برای تیم سانتاکلارا صادر کند که شهریار مغانلو راهی دیار نصف جهان شود. در روزهای آتی به طور حتم تیم سپاهان از خریدهای خود رونمایی خواهد کرد. 
به نظر می رسد باشگاه همانند بازیکنان اینروزها ترجیح می دهد استراحت کند تا با شروع تمرینات از بازیکنان جدید رونمایی کند. آنچه که مسلم است خیلی ها منتظر رونمایی از خریدهای تیم سپاهان هستند. شاید اولین فرشاد احمد زاده باشد. بازیکن تاثیر گذار فولاد در فصل گذشته که در پایان بازی با استقلال و در مراسم اهدای جام با فولاد خداحافظی کرد. خیلی ها می گویند مقصد بعدی او سپاهان است.
شهریار مغانلو که بعد از نیم فصل حضور در سانتاکلارا پرتغال بار دیگر موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته بود، با نمایش قابل قبول در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اکنون این تیم را وارد چالش سختی کرده است. مهاجم شماره ٧٠ سرخ‌ها که با قراردادی قرضی و به مبلغ 5٠ هزار دلار به پرسپولیس پیوسته بود و توانست طی مدت نیم فصل ٨ گل (4 گل در لیگ برتر و 4 گل در آسیا) برای آنها به ثمر برساند، برای قطعی کردن ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس با چالش 5٠٠ هزار دلاری دریافت رضایت‌نامه از سوی سانتاکلارا مواجه شد.
پرسپولیسی‌ها طی این مدت مسیرهای مختلفی برای مذاکره با تیم پرتغالی را دنبال کردند. از جمله پیشنهادات پرسپولیس به سانتاکلارا معاوضه بازیکن با این تیم، دریافت قسطی مبلغ درخواستی و البته دریافت مبلغ مدنظر از پاداش آسیایی ٢٠٢١ این باشگاه بود که همگی آنها از سوی باشگاه پرتغالی رد شد و آنها ترجیح دادند پیشنهاد نقد کنونی خود را دنبال کنند.
در این زمینه اما باشگاه سپاهان به توافق نهایی با سانتاکلارا در این رابطه دست یافته است؛ پیشنهاد آنها معاوضه محمد محبی و پداخت مبلغی دیگر برای جوش خوردن این معامله بوده است. اتفاقی که با نظر مثبت باشگاه پرتغالی اکنون مراحل پایانی این انتقال را دنبال می‌کند. پرسپولیس نیز در این مقطع بیکار نمانده و مذاکره جدی با سجاد شهباززاده داشته است. مهاجم اسبق سایپا و استقلال که عنوان آقای گلی فصل گذشته را با پیراهن سپاهان از آن خود کرده و اکنون مودتوجه ویژه پرسپولیس قرار دارد.
در این رابطه گفته می‌شود مذاکرات ابتدایی در این خصوص بین طرفین صورت گرفته و در بحث اول در رابطه با مساله مالی به چالش خورده‌اند. با این حال بعید نیست با نهایی و قطعی شدن حضور شهریار مغانلو در سپاهان، پرسپولیس نیز با جدی کردن مذاکرات، شهباززاده را از نقش جهان خارج کند و به این شکل بازار نقل و انتقالات را به سود خود کند. برای مشخص شدن نهایی این ماجرا و تکلیف شهباززاده - مغانلو و پرسپولیس - سپاهان باید تا ساعات آینده منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سپاهان رشید مظاهری شهریار مغانلو شهریار مغانلو تیم سپاهان محمد محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی

تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار می‌گیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمز‌ها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

علاوه‌بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی، اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به‌عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده‌لو بازی می‌کند تا پرسپولیس دو هافبک بازی‌ساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!