Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از افزایش شمار بیماران بستری کرونا در آذربایجان شرقی به یک هزار و ۳۵۰ نفر خبر داد.

عباسعلی درستی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آمار مبتلایان به کرونا روز به روز در استان در حال افزایش بوده و هم اکنون بیش از ۲۰۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه‌ی بیمارستان ها بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با آمار فوتی ها افزود: متوسط فوتی های روزانه‌ی استان طی هفته‌ی گذشته ۹ نفر بود اما در دو روز اخیر به بیش از ۱۰ نفر رسیده است.

وی متذکر شد: روزانه نتیجه‌ی بیش از ۹۰۰ آزمایش کرونا مثبت اعلام شده و ۱۴ شهرستان در وضعیت قرمز و هفت شهرستان استان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در استان کاهش یافته است، گفت: میزان استفاده از ماسک در استان کاهش یافته و رعایت پروتکل ها به ۵۰ الی ۶۰ درصد رسیده است.

وی در ارتباط با روند واکسیناسیون استان خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰۰ هزار نفر که حدود ۳۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان را شامل می‌شود، تاکنون واکسینه شده‌اند.

درستی در پایان تاکید کرد: ظهر دیروز واکسن در سطح استان به اتمام رسید که از صبح امروز واکسن های «سینوفارم» و «کوو ایران برکت» تامین و به مناطق مختلف ارسال شد اما واکسن «آسترازنکا» هنوز به استان تحویل داده نشده است که به محض تحویل در اختیار مراکز واکسیناسیون قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خیز پنجم کرونا واکسیناسیون کرونا آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

کد خبر 6089131

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران