Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:02:57 GMT

۵ شهرستان استان سمنان در وضعیت قرمز تیره قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۹۰۸۵

۵ شهرستان استان سمنان در وضعیت قرمز تیره قرار گرفتند

علی رضا آشناگر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تغییر رنگ‌بندی شهرستان‌های استان سمنان، بیان کرد: برای نخستین بار چهار شهرستان استان سمنان شامل سمنان، دامغان، شاهرود و سرخه در وضعیت قرمز تیره یا همان هشدار وضعیت بحرانی قرار گرفته‌اند که نشان از جدی بودن وضعیت شیوع ویروس کرونا دارد.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد مبتلایان باعث تغییر رنگ بندی موجود در سطح استان سمنان شده است، افزود: هم اکنون به دلیل افزایش مراجعان به مراکز درمانی و تست‌های کرونایی گرمسار در وضعیت قرمز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط بحرانی در استان سمنان

استاندار سمنان با بیان اینکه شهرستان‌های مهدی شهر، میامی و آرادان نارنجی کرونایی قرار گرفته‌اند، تاکید کرد: این به معنای خوب بودن شرایط در این شهرستان‌ها نیست بلکه شیوع ویروس منحوس کرونا در این شهرستان هم در وضعیت بحرانی قرار دارد.

آشناگر خواستار رعایت بیشتر مسائل بهداشتی شد و گفت: موج پنجم با همه دشواری‌هایی که دارد، شدت بیشتری گرفته و کنترل آن جز در سایه همراهی مردم و مسئولان با هم دیگر برای کنترل شیوع بیماری از طریق رعایت مسائل بهداشتی، دوری از تجمعات، پرهیز از مهمانی‌ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و… میسر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید افزایش یابد، گفت: توصیه‌ها به هیئت‌های عزاداری نیز فاصله گذاری، حضور در مکان باز، استفاده مداوم از ماسک، توزیع مایک بین مردم و ارائه غذا در ظروف در بسته به عنوان اطعام پس از برگزاری مراسم عزاداری است که برای رعایت این مسئله بازرسانی نیز در سطح استان حضور دارند و به هیئت‌ها سرکشی می‌کنند.

کد خبر 5280566

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا آشناگر محدودیت های کرونایی رنگ بندی کرونایی ویروس کرونا استانداری سمنان محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری آمار کرونا عکس استانها شیوع کرونا گرگان روز خبرنگار خطبه های نماز جمعه اردبیل استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش معادن شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی زارع خورمیزی، گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 
مهدی زارع خورمیزی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز