Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روزانه بیش از ۷۵۰ بیمار مبتلا به کرونا به تعداد بیماران بستری شده در بیمارستانهای خراسان رضوی افزوده می شود.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی اصغر انجیدنی افزود: ۶۰۰ نفر از این تعداد متعلق به بیمارستانهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که علاوه بر این کلانشهر ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیرپوشش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: روند مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی همچنان افزایشی و پیش رونده است.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون بیش از سه هزار و ۳۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند.
وی تعداد مبتلایان بدحال کرونایی و بستری در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای استان را ۵۴۴  نفر عنوان کرد.
دکتر انجیدنی افزود: پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی ها، ماندن در خانه و رعایت پروتکل های بهداشتی تنها راهکار برون رفت از شرایط بحرانی کنونی است.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی در پنجمین موج شیوع کرونا بطور نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است.
تکمیل شدن ظرفیت بیمارستانها، کمبود دارو و سرم و افزایش بیماران کرونایی غیربومی در مشهد از چالشهای پیش رو در این استان به شمار می رود.
هم اکنون ۲۵ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، هفت شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
در حال حاضر ۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۸ شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان  ۵۲۷ تن دیگر از هموطنان را گرفت و طی این مدت ۳۹ هزار و ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.  
بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون چهار میلیون و ۳۵۹ هزار و ۳۸۵ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۹۷ هزار و ۷۴۷ نفر را در کشور گرفته است.  
"پاندمی کرونا" در جهان  ۲۰۶ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۹۱۲  نفر را بیمار کرده و جان چهار میلیون و ۳۵۰ هزار و ۶۹۰ نفر را  گرفته است.
 ۱۸۵ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۵۴۲ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا هم تاکنون در جهان درمان شده‌اند.
در این میان آمریکا با ۳۷ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۶۴۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و همچنین ۶۳۶  هزار و ۲۹۸ قربانی، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است.  
پس از آمریکا کشورهای هند، برزیل و روسیه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.
ایران بر اساس آخرین آمارهای رسمی جایگاه دوازدهم را از نظر تعداد مبتلایان به کرونا در میان کشورهای جهان دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمد میری در گفتگویی با بیان اینکه سطح زیر کشت گل محمدی این استان به دلیل خشکسالی و افت چاه‌های آبیاری حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است، اظهارکرد: سطح زیر کشت گل محمدی در استان خراسان رضوی از هزار و ۳۲۷ هکتار در سال ۱۴۰۱ به حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار در سال ۱۴۰۲ کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه برداشت گل از اواسط اردیبهشت ماه جاری در مناطق گرمسیر به ترتیب تا سایر مناطق آغاز می‌شود، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۲ هزار و ۸۰۰ تن گل محمدی تر در استان برداشت شود.

معاون جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: اکنون در استان تعداد ۲۵ واحد صنایع بزرگ گلاب‌گیری و فراوری گل محمدی و حدود ۳۰۴ واحد سنتی فعالیت می‌کنند.

میری بیان اینکه میزان اشتغالزایی در طول دوره برداشت گل محمدی حدود ۴۲۰ هزار نفر روز است، اظهار کرد: امسال تولید گل محمدی در خراسان رضوی، ۲ هزار و ۸۰۰ تن پیش‌بینی شده است.

وی گفت: حدود ۶۰ درصد گل محمدی تولیدی استان فراوری شده و به تولید گلاب می‌رسد و خراسان رضوی از نظر سطح زیر کشت گل محمدی رتبه پنجم در میان سایر استانهای کشور را دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901375

دیگر خبرها

  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی