Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام نصیر الاسلامی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این سوگواره با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیان احکام و مسائل شرعی، اقامه نماز، روضه خوانی، ارائه مشاوره خانواده و برگزاری روضه‌های خانگی از جمله فعالیت‌های این مبلغان است، گفت: تبیین اهداف قیام عاشورا و بیان صحیح وقایع نهضت حسینی از اهداف برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیر الاسلامی اظهار داشت: پویش سراسری هر خانه یک حسینیه، پویش هر منزل یک بیرق امام حسین (ع) و پویش لبیک یا حسین در شب اول محرم از برنامه‌های محرم در سال جاری است.

وی با بیان اینکه محبان امام حسین (ع) عزاداری‌ها را با رعایت کامل مسائل بهداشتی انجام دهند، اظهار داشت: باید در این راستا فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده و استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌ها مورد توجه باشد.

کد خبر 5280861

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ماه محرم محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عکس استانها شیوع کرونا آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: در مدت ۲ سال اخیر، بیش از ۳۰۰ طرح ارتباطی در استان اجرا شده و ۱۶ طرح بزرگ نیز در دست اجرا هستند که با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود. محمود رادمنش تاکید کرد: افزون بر ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در زمینه اجرای فیبر نوری استان پیش‌بینی شد. وی ادامه داد: در ۳۰ ماه اخیر ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرایی و مصوبه اجرای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز گرفته شد. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چنانچه این طرح اجرایی شود ظرفیت شبکه در استان ارتقا پیدا می‌کند، سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد. رادمنش بیان کرد: به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد اجرایی کردن طرح ها سخت، و هزینه‌های هر طرح چندین برابر و کمرشکن است.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)