Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@21:26:22 GMT

سقوط قیمت جهانی نفت تحت تاثیر شیوع دلتا

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۲۵۷۷

سقوط قیمت جهانی نفت تحت تاثیر شیوع دلتا

قیمت جهانی نفت خام در پایان معاملات هفتگی، بامداد شنبه به وقت تهران در حالی سقوط کرد که گسترش کرونای دلتا نگرانی‌های جدیدی در مورد چشم‌انداز تقاضای نفت به وجود آورده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قیمت جهانی نفت خام در پایان معاملات هفتگی بازار‌های جهان، بامداد شنبه به وقت تهران، در حالی سقوط کرد که گسترش کرونای دلتا نگرانی‌های جدیدی در مورد چشم‌انداز تقاضای نفت به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وضع محدودیت ترافیکی و قرنطینه‌ای جدید در چین، اندونزی و سایر کشور‌های آسیایی برای مقابله با گسترش شیوع کرونای دلتا، این نگرانی را به وجود آورده است که تقاضای سوخت دوباره با افت شدیدی روبرو شود.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک جهانی قیمت نفت خام، ۰.۳ درصد افت کرد و به ۷۱.۱۰ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین آمریکا هم با افتی ۰.۲ درصدی به ۶۸.۹۷ دلار رسید.

افت قیمت نفت خام حتی پس از بسته شدن بازار‌های رسمی در ساعات غیررسمی ادامه یافت؛ نفت برنت سقوط خود را به ۱.۴ درصد رساند و ۷۰.۵۹ دلاری شد، در حالی که نفت آمریکا سقوط خود را به ۱.۵۳ درصد رساند و در ۶۸.۰۳ دلار معامله شد.

تحلیل‌گر ارشد شرکت اوآندا، جفری هالی، گفت: کاهش ناگهانی چشم‌انداز تقاضای نفت توسط آژانس بین‌المللی انرژی اضطراب زیادی در بازار‌ها به وجود آورده و سرمایه‌گذاری را با واقعیت‌های مربوط به تأثیرات کرونای دلتا روبرو کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سقوط قیمت جهانی نفت شیوع دلتا قرنطینه وجود آورده کرونای دلتا نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  •  چرا دلار سقوط کرد؟
  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد