Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:35:46 GMT

اجرای مصوبات ستاد کرونا نیازمند همراهی مردم است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۳۰۷۴

اجرای مصوبات ستاد کرونا نیازمند همراهی مردم است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه برای مبارزه و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نیازمند یک عزم همگانی هستیم، گفت: اگر همراهی و همکاری مردم در بحث مدیریت بیماری کرونا با متولیان امر وجود نداشته باشد، قطعا مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا را نمی‌توان به خوبی اجرایی و عملیاتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبال عباسی ۲۳ مردادماه در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا در چهارمحال و بختیاری اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی با سه هدف مهم در کشور عملیاتی شد و اجرای آن نیز ادامه دارد، اظهار کرد: بیماریابی و مراقبت از بیماران، کمک‌های مواسات و مومنانه و تسریع در روند واکسیناسیون از اهداف این طرح بود که موفقیت‌های خوبی در این استان با اجرای آن حاصل شد، در بحث کمک‌های مومنانه ۱۳ هزار خانواده تحت حمایت قرار گرفتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه برای مبارزه و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نیازمند یک عزم همگانی هستیم، عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون در این استان در بحث مدیریت بیماری کرونا همراهی و همکاری خوبی وجود داشته است، اما در پیک پنجم بیماری نیازمند همراهی و همکاری بیش‌تر مردم هستیم.

وی افزود: اگر همراهی و همکاری مردم در بحث مدیریت بیماری کرونا با متولیان امر وجود نداشته باشد، قطعا مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا را نمی‌توان به خوبی اجرایی و عملیاتی کرد، اما در برخی مواقع نیازمند اعمال قانون و تحکم در برابر متخلفان هستیم.

عباسی با بیان اینکه باید بر اجرای قوانین و دستورالعمل‌های کرونایی توسط فرمانداران نظارت‌های بیش‌تری صورت بگیرد، عنوان کرد: محدودیت‌های کرونایی باید بر اساس رنگ‌بندی در شهرها اعمال شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آمار ابتلایان به کرونا و فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان در حال افزایش است، در روز گذشته ۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی مورد توجه قرار نگیرد، قطعا روزهای سخت‌تری را در پیش خواهیم داشت، زیرا هنوز به قله پیک نرسیده‌ایم.

وی با اشاره به سفر هیات‌های بازرسی ستاد ملی کرونا به استان‌ها برای بررسی وضعیت مدیریت بیماری کرونا، گفت: چندین دستگاه در بحث مدیریت بیماری کرونا بیش‌تر از سایرین مسئولیت دارند و باید اقدامات لازم در پیک پنجم را با دقت و نظارت بیش‌تر انجام دهند.

عباسی توضیح داد: سازمان صمت باید بحث نظارت و بازرسی از اصناف را تشدید کند، نیروی انتظامی در شرایط فعلی مسئول کنترل مبادی ورودی و خروجی استان است، کادر بهداشت و درمان نیز باید بحث خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی، تامین دارو و مسائل بهداشتی را مورد توجه قرار دهند و فرمانداران نیز در شهرستان‌ها مصوبات را با دقت اجرایی و عملیاتی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: می‌‎توان در بحث مدیریت بیماری کرونا در پیک پنجم از ظرفیت نیروهای انتظامی، بسیج و حوزه‌های علمیه استفاده کرد، همچنین طبق تاکید رئیس جمهور تسریع در روند واکسیناسیون در دستور کار قرار خواهد گرفت و توزیع دارو در داروخانه‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق وعده رئیس جمهور اختیارات ستادهای کرونای استانی و شهرستانی نیز برای مدیر یت بیماری کرونا افزایش پیدا خواهد کرد، در تعطیلات پیش‌رو نباید کادر و بهداشت و درمان را در بحث مدیریت بیماری کرونا تنها بگذاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری ستاد کرونا پیک پنجم کرونا استاندار چهارمحال و بختیاری بحث مدیریت بیماری کرونا همراهی و همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم‌سازی و یکی از بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است، امیدوارم با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم کرده باشیم.

وی با بیان اینکه همراهی با شورا و شهرداری همراهی با مردم است، افزود: موظف هستیم در شورا برای رفاه حال عموم شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای شهر ناظر بر عملکرد شهرداری است و برای اجرای مصوبات خود باید در مقابل شورای شهر پاسخگو باشد تا انتظار شهروندان، مبنی بر ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد شهرداری در خدمت به مردم را محقق کند.

ایزدیار تصریح کرد: امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شورای دوره ششم شهر، مدیریت شهری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» نامیده شده است گام‌های اجرایی برداریم؛ بنابراین هر دستگاهی باید وظایف خود را برای تحقق شعار سال به‌درستی انجام دهد.

کد خبر 748688

دیگر خبرها

  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری