Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام یوسف احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری عزاداری‌های حسینی با اولویت حفظ سلامتی مردم، اظهار داشت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، سقف زمانی برگزاری جلسات، استفاده مستمر از ماسک، ضدعفونی محل و تجهیزات قابل استفاده و استفاده از مکان‌های روباز را از جمله مواردی است که هیأت‌های مذهبی براساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا باید به صورت کامل در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یارانه‌ای که دولت در اختیار هیأت‌ها قرار می‌دهد باید به صورت غذای بیرون‌بر باشد و همچنین از ازدحام جلوگیری شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره بر استمرار نظارت‌ها، گفت: اکیپی متشکل از تبلیغات اسلامی، مرکز بهداشت، فرمانداری و عتبات عالیات در راستای نظارت بر فعالیت هیأت‌ها تشکیل شد که هر کدام بر موضوعی نظارت دارند.

وی اضافه کرد: قرار نیست نظارت‌ها قضایی باشد و با تعامل انجام می‌شود، خوشبختانه تا به امروز هم که تذاکراتی به هیأت‌های مذهبی و ایستگاه‌های صلواتی داده شده، رعایت شده است.

احمدی در پایان در خصوص شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای روزهای تاسوعا و عاشورا، گفت: کارگروه عزاداری استان ۲ روز قبل از تاسوعا جلسه برگزار خواهد کرد و دستورالعمل‌ها را در ستاد استانی کرونا مطرح و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و نحوه تصمیم‌گیری در خصوص دستجات ابلاغ خواهد شد. 

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: مراسم عزاداری سلامت کرمانشاه تبلیغات هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)

دریافت 30 MB کد خبر 6096658

دیگر خبرها

  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر