Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از ظهر امروز با حضور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، "حمید رضا گرشاسبی" به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صبح امروز شنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ در آیینی که با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و رضا طاهری رییس هیات مدیره این شرکت برگزار شد، مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی فولاد خوزستان مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساسا مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در گفت و گو با برنا، ضمن تقدیر از عملکرد سعید آذری(مدیرعامل فصل گذشته باشگاه) و مجموعه همراهش در کسب نتایج اخیر، اظهار کرد: پس از بررسی گزینه های مختلف با اولویت بومی گزینی، در نهایت پس از جلسه امروز و توافق های انجام شده،"حمیدرضا گرشاسبی" به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی - ورزشی فولاد خوزستان انتخاب شد.

ابراهیمی با اشاره به نقش باشگاه فولاد خوزستان در نشاط اجتماعی خوزستان به ویژه شهرستان اهواز، افزود: با توجه به اخبار منفی روزهای اخیر در خصوص وضعیت ناشی از شیوع مجدد کرونا ویروس سوش(دلتا) و همچنین عدم کسب سهمیه آسیایی تیم در لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، خوشبختانه با تلاش های انجام شده، قهرمانی فولادمردان در سی و چهارمین دوره جام حذفی کشور، بازگشت این جام پس از حدود 32 سال و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای دومین سال پیاپی موجب ایجاد نشاط در میان مردم خوزستان شد و خوشحالیم که شرکت فولاد خوزستان توانست در راستای مسوولیت های اجتماعی خود گام مهمی را در این راستا برداد.

او با اشاره بر بررسی گزینه های مختلف برای انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه، گفت: انتخاب"گرشاسبی" با تاکید بر سابقه، بومی گزینی و اهمیت دادن به تیم های پایه انجام شده و انتظار داریم برنامه هایی مدون برای استعداد یابی از تمامی محله ها و مناطق استان در دستور کار مدیرعامل جدید و هیات مدیره تحت امرش قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در پایان بیان کرد: همچنین در این نشست "جواد مقدسی" و "حبیب رضایی" نیز به ترکیب هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان اضافه شدند.

در همین راستا محمد رضایی(مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان) در خصوص دلیل عدم حضور مدیرعامل فصل گذشته این تیم در جلسه امروز، اظهار کرد: "سعید آذری" به دلیل مشکل خانوادگی نتوانست در این جلسه حضور یابد و مقرر شد پس از هماهنگی های لازم، در نشستی با حضور مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان، از تلاش های ایشان طی مدت حضورش در باشگاه فولاد تقدیر به عمل آید.

لازم به ذکر است که حمید رضا گرشاسبی متولد شهرستان دزفول است و سابقه مدیرکلی تربیت بدنی استان خوزستان، مدیریت باشگاه پرسپولیس(1397 و کسب عنوان قهرمانی و سوپر جام)  و مدیرعاملی باشگاه پیکان را در کارنامه دارد.

"حبیب رضایی" نیز پیش از این به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان(1397)، مدیریت تربیت بدنی شرکت فولاد خوزستان، ریاست هیات فوتبال شهر اهواز و مدیر امور اجتماعی و خدمات شرکت فولاد خوزستان مشغول به فعالیت بود.

همچنین "جواد مقدّسی" بازیکن(دروازه بان) اسبق تیم فوتبال نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران و بازیکن اسبق تیم فوتبال دارایی بوده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان حمید گرشاسبی فوتبال خوزستان برنا خوزستان باشگاه فولاد خوزستان عامل شرکت فولاد خوزستان باشگاه فولاد خوزستان مدیرعامل جدید جدید باشگاه مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، در جلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده این شرکت که در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور ۹۳.۸۱ درصدی سهامداران برگزار شد، اعضای کنونی هیات‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت، با انتخاب مجدد در سمت خود ابقا شدند.

محمدجعفر زیوری‌کامران که به نمایندگی از گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا ریاست این مجمع را بر عهده داشت، با اشاره به الزامی‌بودن اجرای ماده ۱۰۱ اصلاحیه قانون تجارت درخصوص انتخاب اعضای هیات‌مدیره شرکت‌ها اظهار داشت: «اعضای قبلی هیات‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت که شامل گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، شرکت ساختمانی بانک ملت، شرکت چاپ بانک ملت، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معین ملت و شرکت بهساز مشارکت‌های ملت هستند، برای این دوره نیز کاندیدای عضویت در هیات‌مدیره به‌پرداخت شده‌اند.»

وی افزود: «طبق تبصره ماده ۲۳ اساسنامه شرکت به‌پرداخت ملت، اخذ رای‌ برای انتخاب اعضای هیات‌مدیره و بازرس الزاما کتبی بوده و بر اساس ترکیب فعلی سهامداری، سهامدار ۸۸ درصدی تعیین‌کننده پنج عضو هیات‌مدیره است.»

زیوری‌کامران خاطرنشان کرد: «از آن‌جا که درحال‌حاضر سهامدار دومی که طبق اساسنامه با ۱۶ درصد سهام دارای حق رای برای افزودن عضو دیگری به هیات‌مدیره باشد، وجود ندارد و رای سهامدار عمده ۸۸ درصدی بر عضویت همین پنج نفر است، اعضای هیات‌مدیره فعلی ابقا می‌شوند.»

گفتنی است؛ مجید برومند به‌نمایندگی از شرکت بهساز مشارکت‌های ملت و مهدی ضیغمی‌باران به نمایندگی از شرکت چاپ بانک ملت به‌ترتیب به‌عنوان ناظران اول و دوم در این مجمع عمومی حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد