Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: وضعیت بستری بیمارستان های استان کرمان در مراحل آخر ظرفیت است و آی سی یوها تقریبا ۱۰۰ درصد اشغال است و اکنون خدمات آی سی یو را در اتاق های غیر از این بخش ارائه می‌دهیم.

دکتر"حمیدرضا رشیدی نژاد" ظهر امروز ۲۳ مردادماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: وضعیت بستری بیمارستان های استان کرمان در مراحل آخر ظرفیت است و آی سی یوها تقریبا ۱۰۰ درصد اشغال است و اکنون خدمات آی سی یو را در اتاق های غیر از این بخش ارائه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تجهیزات و کمبودی از این دست در سطح بیمارستانها نداریم، دارو هم به صورت مقطعی و موقت ممکن است کمبود ایجاد شده باشد اما در داروهای بیمارستانی به صورت کلی و اساسی مشکلی نداریم.

رشیدی نژاد تصریح کرد: تخت های بیمارستانی در سطح استان کرمان با همه دردسرها و سختی ها، ایجاد شده اما مهم منابع انسانی ماست و همکارا ما تحت فشار هستند، فشار روحی که برای فوت افراد جلوی چشمشان می بینند.

وی بیان کرد: دستیاران ما در بیمارستان شرایط سختی دارند و عمدتا بار بیماران کرونایی روی دوش متخصصان عفونی، داخلی، بیهوشی و پرستاران است که به شدت آسیب روحی دیده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: فشار کاری بر وش کادر درمان است که از عهده آنها خارج است و به لحاظ روحی قابل تحمل نیست و همکاران در شهرستان ها و بیمارستان های دیگر هم همین شرایط را دارند.

وی افزود: در استان کرمان متوسط تعداد بیماران کرونایی بستری ۵۴۷ نفر است و در پیک شدید قبل ۷۹۰ بیمار قطعی و ۱۳۷۰ بیمار بستری داشتیم که الان ۱۱۸۲ قطعی مثبت و ۱۸۵۰ بیمار بستری داریم ضمن اینکه بیماران بدحال تر هم هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بستری کرونایی استان کرمان خستگی کادر درمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد افزود: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.
به گفته فرشاد قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند اهدا و پیوند شد.
وی همچنین گفت: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

 

دیگر خبرها

  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو