Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: با موافقت اعضای شورای شهر همدان و طبق مصوبه اعلام شده دو تن دیگر به جمع هشت کاندیدی نهایی تصدی پست شهرداری همدان اضافه شدند که البته ممکن این تعداد به ۱۱ نامزد افزایش یابد. - اخبار استانها -

محمود مسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدانبا بیان اینکه طبق مصوبه شورا و موافقت اعضا در صورت صلاحدید میتوان افرادی را برای تصدی پست شهرداری به گزینه‌های تعیین شده اضافه کرد اظهار داشت: با موافقت اعضا و طبق مصوبه اعلام شده دو تن دیگر به جمع هشت کاندیدی نهایی اضافه شدند که البته ممکن این تعداد به 11 نامزد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح ساز و کار بررسی نامزدهای تصدی پست شهرداری همدان بیان کرد: این افراد در طول سه روز گذشته پس از پیمودن مراحل لازم در صحن علنی شورا حاضر شده و به سوالات اعضای شورا و کارشناسان حاضر در این جلسه پاسخ دادند.

تازه‌ترین اخبار از انتخاب شهردار بندرعباس/ روایت تسنیم از وعده‌های گزینه‌های شهرداری برای ایجاد تحول در شهرتشریح جزئیات انتخاب شهردار آتی کلانشهر اصفهان از سوی منتخبان شورای شهر ششم+لیست 11 نفره گزینه‌های شهرداری اعلام شد

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: در طول روند بررسی روزمه و نظرات نامزدهای تصدی پست شهرداری همدان، اعضا آشنایی بیشتری با این افراد پیدا کردند که این نیز می‌تواند در انتخاب شهردار خوب برای شهر اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه آقایان کیوان کاظمی مستقیم و حسین صمدیان دو نامزد جدید معرفی شده برای تصدی پست شهرداری همدان هستند عنوان کرد: این دو کاندیدا نیز در پایان هفته یا ابتدای هفته آینده برنامه‌های خود را در صحن علنی شورا ارائه می‌دهند تا پس از آن اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار اقدام کنند.

مسگریان تصریح کرد: اضافه شدن افراد جدید به لیست کاندیداها به معنای رد، نفی و یا کنارگذاشتن دیگر گزینه‌ها نیست بلکه شورا در تلاش است با بررسی بیشتر، بهترین فرد را برای مدیریت شهرداری همدان انتخاب کند.

وی اعلام کرد: به مردم عزیز همدان قول می‌دیم تا 14 شهریورماه امسال که پایان مهلت قانونی برای معرفی شهردار به وزارت کشور است گزینه نهایی را انتخاب کرده و به مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخاب شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان