Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فولاد خوزستان بعد از تغییرات مدیریتی در این باشگاه بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه فولاد خوزستان طی بیانیه ای در خصوص آخرین تغییرات کادر مدیریتی این باشگاه توضیحاتی را به صورت زیر ارائه کرد:

"به اطلاع همه ورزش دوستان عزیز خوزستانی به ویژه هواداران فرهیخته فولاد خوزستان می‌رساند که با برنامه ریزی‌های مدون و تعیین اهداف قهرمانی در رده‌های مختلف سنی برای تیم های فوتبال این باشگاه خوشبختانه در سال جاری و با تلاش های همه ارکان باشگاه به ویژه مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و کارکنان این باشگاه و با حمایت همه جانبه مدیریت عامل شرکت فولاد خوزستان و کارکنان شریف این مجتمع بزرگ صنعتی توانستند به قهرمانی در جام حذفی فوتبال کشور و صعود به رقایت های آسیایی، دست بیابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهم یقیناً با همبستگی همه جانبه و یکدلی همه ارکان توانست محقق شود و باعث شادمانی مردم شریف خوزستان گردید.

یقیناً اراده همه مسئولان این بود که بتوانند اهداف بلندمدت را با حضور همه تلاشگران تداوم بخشیده و این مهم همیشه فرا راه باشگاه  فولاد خوزستان قرار گرفته است. اما از آنجایی که امکان تداوم همکاری با سعید آذری به دلیل وجود مشکلات شخصی در شرایط فعلی امکانپذیر نبود لذا هیات مدیره باشگاه با اذعان به تلاش های بی شائبه‌ ایشان در سمت مدیریت عامل، از  حمیدرضا گرشاسبی یک شخصیت خوشنام و برجسته ورزشی دعوت نمود تا بتواند مسیر پرافتخار این باشگاه را در این سمت تداوم بخشند.

باشگاه فولاد خوزستان ضمن آرزوی تندرستی برای سعید آذری و خانواده محترم او، موفقیت روز افزون ایشان را در همه مراحل زندگی آرزومند است."

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری سعید آذری فولاد خوزستان فولاد خوزستان باشگاه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان