Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:38:41 GMT

برخورد جدی با متخلفین در عدم اجرای مصوبات ستاد کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۷۱۲۶

برخورد جدی با متخلفین در عدم اجرای مصوبات ستاد کرونا

به گزارش خبرنگار مهر هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد کرونا استان قزوین که بعداز ظهر شنبه در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: همه مسئولین در این دوران قریب به دو سال همه گیری ویروس کرونا نهایت تلاش خود را به کار برده‌اند با این حال با توجه به ماهیت ویروس کرونا و تغییرات آن شرایط برای همه سخت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین گفت: در این راستا هر وقت همراهی مردم را داشته‌ایم موفقتر عمل کرده‌ایم. اگر عزمی در جامعه ایجاد شود و این‌طور شکل بگیرد که همه ملزم به رعایت باشند می‌توان مشکل را مهار کرد و جامعه را ایمن کنیم.

وی بر تسریع روند واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: واکسن برای کاهش مرگ و میر حائز اهمیت است ولی می‌بینیم افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند نیز مبتلا می‌شوند با این حال درصد امنیت سلامتشان افزایش میابد.

این مسئول اذعان کرد: در این دوران ما روزهایی را دشتیم که شرایط استان آبی بود و با همراهی مردم تا ۹۸ درصد رعایت پروتکل‌ها در جامعه رعایت می‌شد اما امروز متأسفانه رعایت‌ها کمتر از ۵۰ درصد است و وضعیت هم همین را می‌گوید و آلودگی بیشتری در جامعه می‌بینیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: عزم همه ما به خصوص رسانه‌ها باید بر این باشد که با یک همدلی و اطلاع رسانی درست بار دیگر جامعه را با هم همراه کنیم تا بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم و باکمترین تلفات از این پیک عبور کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود در اجرای مصوبه‌های ستاد کرونا جدی هستیم و با جان مردم شوخی نداریم و کوچک‌ترین احمال کاری را نمی‌پذیریم.

جمالی پور یادآور شد: در روزهای منتهی به عاشورا و تاسوعای حسینی لازم این با عزم جدی‌تری رعایت پروتکل‌ها در هیئت کنترل شود، شعور حسینی مقدم بر شور حسینی است و یک رفتار ناآگاهانه می‌تواند آسیب زا باشد که قطعاً با دقت بیشتر در این ایام می‌توان از آن جلوگیری کرد.

کد خبر 5281270

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا قزوین استانداری قزوین ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها مراسم عزاداری گرگان هیئت مذهبی خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه ادارات شبکه بهداشت و درمان و ورزش جوانان گزارشی از روند پیشرفت طرح های عمرانی مصوبه سفر استاندار  به شهرستان باروق    ارائه کردند.

  فرماندار شهرستان باروق ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم  صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب   با رهنمودهای راهگشای خود در عرصه‌های بین المللی و داخلی عزت را به مردم هدیه کردند  و سبب ساز خلق حماسه در جهان شدند.

  حسینی رمز موفقیت دستگاه های اجرایی را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت  ، همکاری و همراهی مطلوب   را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

 

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد