Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بهمراه معاونین ،مسئولین ستادی ،رئیس هیات پزشکی ورزشی استان از زهرا لایق نژاد مسئول سابق امور ورزش بانوان اداره کل که در سال 1397 بدلیل سانحه تصادف دچار مصدومیت شد عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بهمراه معاونین ،مسئولین ستادی ،رئیس هیات پزشکی ورزشی استان از زهرا لایق نژاد مسئول سابق امور ورزش بانوان اداره کل که در سال 1397 بدلیل سانحه تصادف دچار مصدومیت شد عیادت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که در عمل به سنت دینی و حسنه عیادت از بیماران انجام شد ، بهروز جهانبخش سرپرست اداره کل به همراه عباس شجاعی فر معاون توسعه ورزش ،ظهراب محمودی رئیس دفتر حوزه مدیریت ،ابوالفضل دامیده مسئول دفتر بازرسی و شکایات اداره کل ،اسحاق غلامپور رئیس هیات پزشکی ورزشی استان ، عسکری کارشناس حراست ،عوض پور کارشناس حقوقی و محمودی مسئول خبرگزاری برنا در استان از زهرا لایق نژاد مسئول سابق امور ورزش بانوان اداره کل که در سال 1397 بدلیل سانحه تصادف دچار مصدومیت شده عیادت کردند.   بهروزجهانبخش، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمدوهمراهان دراین دیدار،ضمن احساس همدردی با خانواده لایق نژاد ،از درگاه خداوند متعال برای زهرا لایق نژاد طلب سلامتی کردند و آمادگی خود را جهت هرگونه کمک مادی و معنوی در جهت بهبود وضعیت کامل این بانوی اعلام کردند . برای شفای عاجل زهرا لایق نژاد از کلیه عزیزان التماس دعا داریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عیادت سرپرست اداره کل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به استان خبر داد و گفت: مرکز رادیوتراپی یاسوج تا یک‌سال دیگر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاودان سیرت، امروز_ یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه رادیوتراپی برای اولین بار وارد استان شده‌است، اظهار کرد: دستگاه رادیوتراپی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان یکی از به‌روزترین، با کیفیت‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های موجود در کشور است که اعتبار آن از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری تأمین شده‌است.

وی به نیاز مبرم مردم و ارائه خدمات مهم دستگاه رادیوتراپی، اشاره کرد و افزود: این دستگاه می‌تواند تعداد افراد مبتلا به سرطان‌هایی که با عمل جراحی بهبود پیدا نمی‌کنند را درمان کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یاسوج گفت: یکی از مزیت‌های دیگر مرکز رادیوتراپی آن است که با توجه به تعداد زیاد جلسات رادیوتراپی بیماران، هزینه‌های گزافی در پی مراجعه به استان‌های هم‌جوار، بیمار متحمل می‌شد که با عنایت دولت و مقام عالی وزارت و نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم شریف استان وارد شده‌است.

جاودان‌سیرت با اشاره به اینکه کلنگ ساختمان این مرکز شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم بهداشت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین‌زده شده است، افزود: با توجه به اینکه سازه رادیوتراپی یک سازه منحصربه‌فرد است که باید ۱۰ متر در زیرزمین ساخته شود و قطر دیوارهای سازه باید سه متر باشد، از این رو پروسه‌ای زمان بر است و امیدواریم کمتر از یک‌سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 748834

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد